Nä nu fixar jag inte detta längre

Sv: Nä nu fixar jag inte detta längre

Hon kom där med röd rosett om halsen (med bussgods så klart) och så en skylt runt halsen *ta hand om mig* Sen lindar hon alla runt lillfingret och så när man minst anar det så kliver hon upp i knät (den käre personen tror att hunden vill kela) men egentligen så skulle hon bara kolla vad som låg på köksbordet :rofl:

*huga* Jag skulle kunna skriva hur långt som helst till dig. Men det blir kanske trådnappning? Men jag har ju gjort det :( Jag grubblar än om jag gjorde rätt eller fel. Jag kastas fortfarande mellan förnuft och "om inte om fanns". Om om om om... Det finns så mycket om och inga svar. Vad du än gör så kommer du att ångra dig och vad du än gör så kommer du att undra vad du kunde ha gjort. Tankarna går ju upp och ned och det man var säker på nyss ändras för en stund eller två. Hur du än gör så kommer det alltid att finnas stunder då du tycker att du gjorde fel och stunder då du tycker att du gjorde rätt. Jag brukar åka ut till minnesängen och tända ljus ett par gånger per år. Fortfarande gör det så ont och tankarna åker runt runt trots att det är flera år sedan jag tog beslutet. Men det är heller inget lätt beslut att se en vän sjuk. Det gör lika ont det... Jag önskar jag kunde skicka superkrafter, men jag har aldrig ägt några...

Det tog en halv dag för mig att förstå det där, men sen skrattade jag i flera minuter!! :rofl:

Jo jag tror att det täcks faktiskt... Det fungerar ju så med honor bara man har rätt försäkringsbolag så...

Allvar lite så här mitt i knastråden, jag kan besluta åt dig utan problem - jag är bra på sådana beslut.

Men det blir inte lättare för dig ändå, det är skitjobbigt - men så är det att ha djur - man tar i samma stund som man tar beslut att skaffa ett djur ett beslut att bestämma över liv o död.

Äh du har säkert inga fina hundar - dom är säkert inte kloröntgade och öronlysta.

Vadådå...dom är faktiskt svansröntgade. Det är viktigt i aveln, att svansen är perfekt :D Men ögonlysta är de, men det är ju bara löjligt, varför vara så himla noga ;) Onödigt att slösa pengar på sånt.

Tippan: Så är det inte alllls ;). När hon ville upp i knät satt jag på en stol vid ett skrivbord, ingen mat så långt ögat nådde :D

Nejmen det visste inte hon att det inte fanns någon mat där innan hon kikar efter ju :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 847
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 555
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern