Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har varit en del bildtrådar uppe, men då enbart på massa hundar. Nu vill jag se ägare+hund på samma foto. En utmaning va? ;) Här är...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
12 256
Senast: Vallhundspacket
·
R
Övr. Hund Hej! Som säkert flera av er vet så planerar vi att köpa en finsk lapphundvalp i sommar, och det vore intressant att veta vad ni betalar...
Svar
2
· Visningar
1 988
Senast: Milosari
·
Övr. Hund och en mycket sött sådant :love:! Allt började egentligen för två månader sedan, då moder började fundera på vilken hund vi ngn gång i...
Svar
6
· Visningar
866
Övr. Hund Uppdatera mig please o ni mäktiga hundgurus. Om en unghund skäller vid dörren (åt grannen i trappuppgången) - funkar bara fy, ska man...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Som föregår inom "hund" just nu? Själv satt jag och tittade i hundsport, på BIR från Stora Stockholm. Ni vet där de visar bilder på...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 586
Övr. Hund (Det är två killar :eek: ) :rofl:
2
Svar
25
· Visningar
2 903
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund I annonser står det ofta tex 50% schäfer,40%Doberman & 10% Rotweiler... Men hur räknar man ut procent på en blandras? Får alla...
2
Svar
22
· Visningar
4 670
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Jag vill hemskt gärna skaffa mig en till schäfer men vet inte hur det ska kunna funka:confused: Är det så att: om man vill ha en...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund Jo det är såhär: Min hund sover i min säng (alla hundbukarna samlar sig för påhopp), jag trivs med det, han trivs med det. Nu är det...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: millansnillan
·
B
Övr. Hund Ja ni såg ju rubriken... Tycker det skulle vara roligt att veta vilka här som också har en BC... BC korsningar är välkommna dom också :D...
2
Svar
28
· Visningar
1 771
Senast: Marie_C
·
Hundträning Kan man gå på brukshundsklubb med en blandras? Skulle gärna vilja träna min hund i mera lydnad. Han kommr på inkallning och drar inte...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: HeRomer
·
B
Övr. Hund http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=475421,00.html:mad:
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Constance
·
R
Övr. Hund Jag har för mig att det var någon här som haft finsk lapphundskennel, och jag har några kennlar som jag skulle vilja att någon insatt...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Hej! Jag har en schäfer tik på 1.5år och behöver akut hjälp! Hon skäller på andra hundar när vi är ute och går. Har fått massor av...
Svar
16
· Visningar
2 577
Senast: Dammtuss79
·
C
Övr. Hund våran hund är nog den kräsnaste hunden på jorden... han äter i stort sett ingenting :confused: vi har provat många lika torrfoder och...
Svar
14
· Visningar
1 275
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund När folk sitte och klagar över annonser där folk säljer sina hundar pga tidsbrist eller allergi osv, när en bekant till mig avlivar sin...
Svar
15
· Visningar
1 433
Övr. Hund Finns det någon bukare som är duktig på photoshop och som skulle vilja hjälpa mig?? Jag har en bild där jag skulle vilja få bort...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: Tiller
·
B
Övr. Hund Våran Råttan klarade sig galant på Lydnadskursen så nu tänkte vi gå vidare med Tävlingslydnad. Vad händer? Jo-de sätter in den mest...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Javan
·
G
Övr. Hund Jag och sambon håller på och pratar om att skaffa en till hund, problemet är att vi är lite oense om nästa hund ska vara en tik eller...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: glee
·
Övr. Hund Ar det nagon har inne som vet vad som har hant med chihuahua cirkelns forum?? Jag kan inte hitta det pa deras sida.
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Virripirr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern