Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Är magnusson bra/dåligt? Har en kollega som använder det till sin hund. Jag själv använder Dogman Dinner och det fungerar utmärkt till...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 257
Senast: nevin
·
B
Övr. Hund Hur mång här har tagit en omplacering? Vad är det för ras/er? Jag skulle gärna vilja ha en till hund. Men känner att jag inte har tid...
2
Svar
22
· Visningar
3 856
Senast: emmanikkanen
·
Övr. Hund Jag är intresserad av det här med räddning. Är det någon här som håller på med det, eller vet vad det innebär med träning och...
Svar
15
· Visningar
1 316
Övr. Hund Kommer det hem ett litet rött Troll :eek: Jag som senaste 12 åren sagt: Aldrig mer en röd :o och en tik till råga på allt :eek: :eek...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Å hej och hå. Min lilla dvärgpudel har kommit tillbaka, både underbart men sorgligt, hade verkligen hoppats han skulle trivas hos...
Svar
13
· Visningar
1 508
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Finns det någon i i kalix,luleå,boden trakten som har en stor hund som behöver en träningskompis??:bump: Själv så tränar jag enbart...
Svar
4
· Visningar
810
Senast: Pysen
·
Z
Övr. Hund Halloj Tiden går fort min lilla kille är 1 år idag.. :banana: :banana: Känns som jag nyss fick hem han *ler* Idag blir det firande...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Arne fyller 1 år idag!! Han väger (ca) 4,6 kg, är ca 30 cm hög, och mår toppen! *viskar* Han ska få en liten kaka med köttfärs, lever...
Svar
5
· Visningar
750
Senast: giowanna
·
X
Övr. Hund Ska avmaska valpen & vet inte riktigt hur jag ska få i henne dessa stora tabletterna utan att hon smakar det..... Hur gör ni när ni...
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Lazy1
·
Övr. Hund Nu är det en liten marknadsundersökning på gång ;) . *Vad har ni för hundras? *Trimmar ni själv? *Hur ofta trimmar ni? *Hur ser den...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Baloo somnade in för bara en liten stund sedan. Till sommaren skulle han blivit 9 år. Jag har inte så många bilder på honom för han...
Svar
16
· Visningar
1 120
M
Övr. Hund Min knas-jycke är knäpp.. Fullkomligt... Men nu till saken .. Han är fullkomligt GALEN i pinnar, bollar, ÄPPLEN, och så golfbollar...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: REA_
·
D
Övr. Hund funderar litegrann på att skaffa hund..men vet inte riktigt vilken ras som jag skall ha.. hunden ska följa med mig till stallet varje...
2
Svar
20
· Visningar
2 757
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund :confused: vår hund vi har nu vänder baken till när man hälsar för att man ska klappa på rumpan...det är en hanhund..vför gör han så...
Svar
2
· Visningar
2 327
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Hur är era valpar som är i 7 månader-1 årsåldern?? Vad gör dom för att "trotsa" er? När retar dom gallfeber på er? om dom nu gör det...
Svar
7
· Visningar
909
F
Övr. Hund Jag har en hund som blev skrämd som liten valp (10veckor) - av en vuxen tik som skulle sätta honom på plats. Sedan dess är han livrädd...
Svar
5
· Visningar
2 000
Senast: fye535k
·
C
Övr. Hund Ska det vara så hiiimla svårt att få tag i snygga billiga läder halsband. Gärna dekorerade? Vad har ni för läder halsband till era...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: Yeah
·
S
Övr. Hund hm satt o tittade på lite annonser. o hittade då denna ras. e de nån som vet va de e för blandningar? e de varg i dom? funderar inte på...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: LIA
·
Övr. Hund Hej alla Jag har varit och tingat en Kinesisk Nakenhund Powder Puff. Så min fråga är nu vad ska man ha för klippmaskin eller trimmer...
Svar
6
· Visningar
1 894
Övr. Hund Dom är ju bara så underbar söta!!!!!!!!!:love: Min granne har skaffat en! åh vill ha den! Ngn som har en ??
Svar
13
· Visningar
1 224
Senast: Gilette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30