Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Russin - är det farligt för hundar, eller kan man använda det som t.ex. belöningsgodis?
2
Svar
24
· Visningar
3 785
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hur reagerar era hundar på dammsugaren? Våra hundar har hittills alltid hållit sig undan. Rottisen gick och lade sig i sin korg, eller...
2
Svar
29
· Visningar
3 588
Senast: APT
·
Övr. Hund En av mina "stalltjejer" har tillsammans med sin mamma skaffat en hund. En korsning, och visst, det kan dem väl få ha i fred. Mellan...
Svar
19
· Visningar
1 387
Senast: Stoppard
·
W
Övr. Hund Min kära beardi blev olyckligt trampad av en av våra hästar i går, söndag kväll. Hon har en reva c:a 7cm som bredast 2cm reva som...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad gör ni för "otillåtna" saker enl alla konstens regler med ledarskap och det där,och lyckas ändå ha en trevlig hund? Jag gör ju en...
2
Svar
25
· Visningar
1 574
Senast: Caspian
·
Övr. Hund Finns det någon mer här som älskar basset hound och som har någon, renrasig eller blandning med Basset i sig. :love: Skulle vara kul...
Svar
18
· Visningar
1 610
Senast: dramatik
·
B
Övr. Hund vilken succeras!
Svar
19
· Visningar
993
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Hund I fredags kom våra nya familje medlemmar! Dom är sibirian husky och är åtta veckor gamla! Hirviö, Den busigaste av dom två! Och...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Jag har en Cavaljer King Charles Spaniel hane på 8 år (nyss fyllda) Han har dragit på sig väldigt mkt besvär senaste tiden. Bl a...
Svar
15
· Visningar
1 491
Senast: Gilette
·
C
Övr. Hund Kan någon på ett enkelt vis förklara de exakta reglerna kring att ta med hund utomlands? - och sen hem igen alltså. jag vill ha...
2
Svar
22
· Visningar
2 347
Senast: Bonetta
·
P
Övr. Hund Jag har tre undringar som jag hoppas att ni hundägare kan bringa ljus över. Jag är en flitig motionär. Går mycket på cykelbanor, i...
Svar
18
· Visningar
1 474
Senast: Prakas
·
A
Övr. Hund Har man skyldighet att säga till att man har hund när man anmäler intresse för en lägenhet? måste man berätta att man har hund när man...
Svar
17
· Visningar
3 238
Senast: Duvan
·
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Seabaz
·
C
Övr. Hund Fy va människan är ond.. stackars pitbulls http://www.pitbullproblem.tk/ http://www.sirens-grotto.com/pitbull.wmv
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Raven
·
Övr. Hund Jepp.. står inför en riktig möjlighet att tvärt ändra min yrkeskarriär... Så förutom att byta kontorsstol och data mot att bli...
Svar
4
· Visningar
1 526
Senast: simba_112
·
H
Övr. Hund Hej Hittade en ny produkt jag inte hört om innan (både för häst o hund bl a): http://www.ekholmnordic.com/ Känner någon till...
2
Svar
25
· Visningar
1 800
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vi tränar korta korta bilturer till mysiga ställen, men åksjukan ger inte med sig. Han dräglar sig sjöblöt på den kortaste resa, längre...
2
Svar
33
· Visningar
7 102
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund åker och tittar på en afghanhane(och antagligen då köper) på c:a 8 månader när min andra hund bara är 6 månader.... Jag vill verkligen...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund I pausen på hockeyn slog jag över till tv 4, där var det då hundjobb vilket visade Basset Hound :love: som tävlade agility, inte gick...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Fine
·
Övr. Hund Var ute i skogen med vännen och hennes hund häromdagen. Skulle ta ett kort men så blev det filmning istället. Det är jag otroligt glad...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur