Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilka är det egentligen alla ni andra hundmänniskor? Vad jobbar ni med? Hur länge har ni haft hund? Hur började ni med hund...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 088
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund Har precis skaffat valp,en sötnos som är korsning mellan springer spaniel & welsh corgi cardigan.:love: Just nu är det ju inte mer...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: CeciliaW
·
Övr. Hund Närbilder på en halvhårig hund Här har ni något snyggt att dregla över ;) Klicka för bästa effekt!
Svar
11
· Visningar
1 409
Övr. Hund Var bara tvungen att lägga in en bild på min lille gulliplutt.. Lägg gärna in bilder på era yorshireterriar :idea: :D
Svar
18
· Visningar
1 649
Senast: Valencia
·
G
Övr. Hund Valpar tuggar ju på det mesta, men vad har era hundar ätit upp/tuggat sönder som de kanske inte borde? Min dogg har hittills fått i...
2
Svar
39
· Visningar
13 471
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Lancashire Heeler Tik, (Elsa), ID = chipmärkt, svart med bruna tecken, Övriga kännetecken: ca 20 cm hög o 6 kg tung. Något...
Svar
10
· Visningar
1 204
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Blöter ni upp torrfodret till valpar eller ger ni det torrt?
Svar
4
· Visningar
654
Senast: bladaker
·
  • Låst
Övr. Hund den 28 februari är det premiär för top dog! någon som har kommit med där med sin hund?
Svar
1
· Visningar
584
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag har en basset som väldigt ofta är blöt om öron och runt mun och hals. Hon doppar ju alltid öronen i vattnet när hon dricker plus att...
Svar
18
· Visningar
2 444
Senast: pippilotta
·
W
Övr. Hund Jag har haft min lille Enzo nu i snart tre veckor och han äter fortfarande inte ordentligt. Det är inte det att han matvägrar för han...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Gnist
·
R
Övr. Hund Nu tycker jag faktiskt att det är dags för oss med Bearded collies att visa upp våra vovvar! Så alla ni som har en hund med så mycket...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Hypotetiskt hur ställer ni er till detta? En hund (X)har PRA liknande Retinopati Samma hund har 3 generationer bak en hund...
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Än en gång har min optimistiska syn på hundmat uppdagat sig då jag trodde det fanns måååånga kilo kvar i frysen när jag gick och hämtade...
2
Svar
22
· Visningar
4 699
Senast: Cuaifeach
·
B
Övr. Hund Om ni har fler än 1 hund och olika raser på hundarna-vilka raser har ni då? Och går de ihop? Vi har Råttis och JR. Det funkar bra...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: InsaneSpliffwizard
·
Övr. Hund Idag var jag med min vanligtvis hanhundsaggressiva herr hund ute på Knivsta. Vi gick på ena sidan av vägen som går rakt igenom, och...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: nevin
·
K
Övr. Hund Hej jag har funderat en hel del på hundrasen Berner Sennenhund och skulle nu behöva lite fakta om rasen, användningsområde o.s.v Och...
Svar
1
· Visningar
1 465
Senast: Websters girl
·
G
Övr. Hund Någon som har koll? Vill gå någon slags fortsättning på vardagslydnad och grundkurs i agility. Brukshundsklubben ligger tyvärr för långt...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag ger min hund BARF-gröten som presenterades på en BARF sida, tror att det hette jippotamas eller något likande. Kan man ge gröten...
Svar
7
· Visningar
1 733
Senast: CA
·
P
Övr. Hund Ge mig all information ni har om denna hund! Det är nu dags att börja förbereda sig så smått inför nästa hund och jag har nu bestämt...
Svar
5
· Visningar
3 302
Senast: blissare
·
Övr. Hund Har funderingar på att göra MH med lagotton då jag förstått att detta är något man måste göra om man vill tävla i bruks med hunden. Så...
Svar
18
· Visningar
1 332
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama