Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tiken (vem annars..) har lyckats med något skumt igen. Ingen aning vad som kan ha hänt, men igår såg hon ut som om hon försökte lägga...
Svar
10
· Visningar
1 005
P
Övr. Hund Kan hundar ha barnkläder eller bli propotionerna fel då? Blir det billigare att köpa barnkläder än att köpa hundkläder?
Svar
5
· Visningar
2 324
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag har problem med tiken. Hunden är tyst som i graven, jag har under de snart två år jag haft henne ALDRIG hört henne skälla. Hon har...
2
Svar
23
· Visningar
2 134
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Har fått ett erbjudande att ta hand om en HH-tik. På lån och ev. ta över henne helt. Hur ser ni till att man skickar iväg en hund på...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag har ett ganska allvarligt problem med min strävhåriga taxhane. Han är numera sex år gammal och är väldigt instabil i humöret. Sen...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 731
Senast: Zafir
·
S
Övr. Hund Har nu kommit till det stadiet att min gamla hund har svårt att orka med långpromenaderna, han får ont efteråt. Men den yngre vill ju...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Blir så irriterad på barnfamiljer (dock inte bara barnfamiljer) som skaffar en liten valp och sen tröttnar på den efter ett par månader...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Gilette
·
Övr. Hund Denna tråd är absolut inte till för att på något sätt vara elak eller negativ mot kamphundar.Tycker själv att amstaff (american...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 027
Senast: Bebben
·
D
Övr. Hund Alla de större försäkringsbolagen vägrar försäkra pitbull, och alla korsningar som innehåller pitbull, amstaff och staff. De säger att...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Bjäbban
·
Övr. Hund Ska 5 av hundarna göra i slutet av februari och i början av mars :crazy: Vilka mer ska undersöka sina hundar för ovanstående ? Vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 708
Senast: Gnist
·
Övr. Hund På TV4 plus ikväll är det "Min hund styr mitt liv". Tror det skulle börja vid nio och det kan ju vara intressant att se. Det verkar vara...
Svar
9
· Visningar
948
Övr. Hund Träffade på mmin grandis syster i helgen. o hon var reggad som bostonfärgad... visste inte ens att d fanns sån färg. dessa är då svarta...
Svar
12
· Visningar
1 032
Senast: FT_ryttare
·
Övr. Hund Frågar åt min pojkväns familj (främst hans mor). De har länge funderat på att skaffa hund, men har inte riktigt haft råd. Nu är dock...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: replica
·
A
Övr. Hund Jag var på en inofficiell utställning nyligen och min hund fick bla kritiken svaga mellanhänder, vad är det? Samt fransysk front...
Svar
1
· Visningar
871
·
Övr. Hund jag skrev en tråd om House of Rottweiler, nu undrar jag om varför den är borttagen. Vad var det som var oacceptabelt i tråden??
Svar
6
· Visningar
847
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund Ni som har Huskies, Visa bilder på berätta gärna lite om dom? Här är min å min sambos lilla husky kille på åtta månader han är väldigt...
Svar
17
· Visningar
985
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Hejsan min hund har spräckt klon så hela pulpan syns jag klipte bort så mycket som gick nåt mer o göra än o hålla såret rent? ren tur...
Svar
1
· Visningar
1 179
·
Övr. Hund Det är snart dags för min hund att somna in för sista gången... Efter 8 år ska vi säga farväl...:cry: Det har alltid varit han och...
Svar
5
· Visningar
740
Senast: Gilette
·
T
Övr. Hund Under vintrarna är vi ofta upp i fjällen och kör skoter. I dagsläget sitter vovven i pulkan när vi ska någonstans (vissa gånger springer...
Svar
3
· Visningar
2 407
Senast: Tie
·
A
Övr. Hund Jag skall få hem en omplacerings jr hane på två år på prov till en början. Vad skall jag tänka på? Jag har redan en blandis tik på 2,5...
Svar
14
· Visningar
2 841
Senast: angelofthedevil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama