Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bebben skrev:Jag vet. Jag har haft kontakt med många uppfödare i ett flertal år nu för att få veta så mycket som möjligt om rasen, utöver det man kan läsa överallt.
Det är en otroligt trevlig och bra ras, om man passar ihop med den. Numera orkar jag inte riktigt ge mig in i alla diskussioner om rasens vara eller icke vara, och upplysa folk om vissa fakta. Det tog mycket av min energi ett tag, för det finns verkligen många okunniga därute.
Bebben skrev:Bara att fråga på Jag svarar på allt jag kan.
tezzie skrev:jag har ägt ett antal pitbulls (american pitbull terrier) som deras hela namn är. äger även en sådan pitbull nu som är reg. i adba /reg. stamtavla ) som bevisar att den är en rasren äkta pitbull & ingen blandrashund. detta reg. bevis hade de andra pitbulls som jag har haft också.
akktern skrev:vill bara frågA alla här som har en amstaff eller pitbull eller likn. Hur fungerar de med andra hundra? Den enda jag har sett ihop med annan hund var en valp som kastade sig över min valp som varstörre än den hunden. han bet o bet o bet, vägrade att släppa astän min hund skrek. Aldrig att en sån rasfår koma nära min hund igen. till saken hör att ägaren sa att den var snäll mot andra hundar
PIRU skrev:du kanske inte har läst allt Amstaff är en utställnings variant av APTB så deras kamp är ju mindre.