Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Hur mkt mer kostnader kommer det bli när jag köper hund nr2??? På ett ungefär om man bortser från oförutsedda händelser. Har nu en...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Sannis
·
Övr. Hund jahapp.. grunden för att få hunden att komma på inkallning är att erbjuda något som är roligare än "friheten"!? Och vad som är...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: escodobe
·
Övr. Hund vilken pudding min Ludde är :love: får vi se era puddingar?
Svar
17
· Visningar
1 009
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Har ni sett den här?? http://www.yttermera.se/hund/index.html
Svar
2
· Visningar
766
Senast: YellowGiraff
·
G
Övr. Hund Vaccinerar ni era hundar mot kennelhosta? Jag släpade iväg Selma till veterinären för en månad sen (då hade det gått ett år sedan hon...
Svar
18
· Visningar
2 299
Senast: Lintu
·
Övr. Hund Jag å killen ska flytta till hus till våren, jag vill då ha en vakt hund som även är lugn å sansad har då hört att rottweilers är en bra...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 547
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Min hane som är 8 månader har inte båda testiklarana på plats. Hur stor är chansen att den sista trillar på plats? Den ligger i...
2
Svar
38
· Visningar
2 649
Senast: Flinisen
·
L
Övr. Hund Skulle vara roligt och se vad ni har för blandrashundar här på buke :) Jag kan väl inte vara den enda som har blandraser :p Namn...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Lanejja
·
C
Övr. Hund Jag har haft många hundar av olika ras. Men jag har inte fått en kull sjölv i 30 år. Vi tänkte ta in för en ultra ljud på slutet av...
Svar
9
· Visningar
1 248
Senast: pitchi
·
R
Övr. Hund Passar en Schäfer mig? * Jag joggar och går långa promenader flera gånger i veckan och vill ha en hund, som kan följa med mig utan...
Svar
14
· Visningar
1 108
Senast: Qwyxz
·
E
Övr. Hund Finns det någon som kör drag här med sina hundar? Hade premiär idag! :) Är just nu uppe på F21 och gör praktik så vi fick prova på...
Svar
4
· Visningar
885
Övr. Hund Vår hund har av veterinären diagnostiserad artros (fler röntgenbilder skall tas över tiden för att se hur snabbt/långsamt den utvecklar...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Darby
·
R
Övr. Hund Jag har en pålle nu på foder, men som jag bara får ha till dec-06. Då går jag i nian, och snart gymnasiet då. Har börjat fundera på att...
2
Svar
32
· Visningar
2 225
Senast: ako
·
P
Övr. Hund Jag använder mig av klicker vilket numer är ganska så vanligt. Dessutom så kör jag mycket med en laserpekare. Använder den till att...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Gefjun
·
L
Övr. Hund Fick veta efter en kontroll att min hund hade 6,5 i proteinvärdet och att det beror på att leverfunktionen är nedsatt. Den ska ligga max...
Svar
1
· Visningar
1 614
Senast: Trissa
·
L
Övr. Hund Min pappa ringde och sa att jag var tvungen att komma lite tidigare till jobbet för våran hund var hispig och det är bara jag som kan...
Svar
14
· Visningar
1 637
Senast: Doneloge
·
Övr. Hund Den 21:e februari klockan 20:00 börjar TopDog!!:banana: Vem ska va med? Ngn här? Vem ska kolla? JAG, ska i alla fall se på det...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 601
Senast: Vallhundspacket
·
Övr. Hund Det är så sällan jag får tillfälle att göra det och berätta att min lilla tjej faktiskt kan bete sig som en riktigt duktig hund ibland...
Svar
16
· Visningar
891
Senast: fjutten
·
R
Övr. Hund Min kompis har en Jack Russel hane som är fem år. Han är så fruktansvärt arg på min hundvalp, hon är tre månader. Han morrar, reser ragg...
2
Svar
23
· Visningar
1 979
Senast: Jadzia
·
R
Övr. Hund Hej! Vi har bestämt oss för att köpa hund, och antagligen blir det till sommaren, då det är lättast med valp då. Det blir Finsk...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Rio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama