Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad folk blir upprörda över är säkerligen inte täcken men dessa "dockkläder" som vissa väljer att spöka ut sina hundar i. Du har ju knappast klänning eller joggingdress på din häst eller hur!?Jag har täcke på min häst ute varje dag, flera timmar när han går i hagen. Det är aldrig någon som har sagt något ont om det.
moe skrev:Jag vill bara poängtera att jag tycker att "topdog" är ett onödigt program eftersom det finns ett behov av ett vettigt program där folk får hjälp med sina problem då det gäller hundar och hundägande.
Bara o titta på försvaret inte ser man täcken där på hundarna o de är ute dygnet runt i fält med oss, o de kan arbeta än då i timmar/.
Seabaz skrev:Så är det inte chinese crested dom jobbar med heller
Har inget emot att sätta täcke på lagotton när hon är nerklippt och det är -15 grader kallt eller i väntan på träning en kall vinterdag.PIRU skrev:enda gången det ska vara kläder på en hund är Tjänstetäcken eller Skottsäkerväst på dom
PIRU skrev:Bara o titta på försvaret inte ser man täcken där på hundarna o de är ute dygnet runt i fält med oss, o de kan arbeta än då i timmar/.