Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund :eek: Snart är det dags att få små plutte valpar. Jag som bara haft kattor och hästar som ynglat av sig undrar nu vad vi skall tänka...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vad kostar det ungefär att gå en kurs i SKK´s regi? Dvs valpkurs eller liknande.
Svar
11
· Visningar
2 265
Senast: Javan
·
Övr. Hund Siri har opererat bort en klo som hon skadade igår... Bandage i minst en vecka, och inga promenader! Hur kul är det för en liten...
Svar
8
· Visningar
916
Övr. Hund Vad blir det av en valp som mamman är Vachtel/jämte och pappan vit älghund?
Svar
12
· Visningar
1 720
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Måste bara fråga om denna blandning verkligen kommer att fungera som enbart sällskapshund. Labrador/Schiller/Drever/springer spaniel...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Lady_A
·
A
Övr. Hund Vart finns de billigaste grisöronen?
Svar
7
· Visningar
1 690
·
L
Övr. Hund Min hund har blivit akut halt.... Om man trycker på den stora trampdynan på ena framtassen piper han och drar den till sig och han är...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund brorsan ringde o sa att min hund är halt. Här sitter ja på jobbet o kommer inte hem först om 2 timmar tidigast. han hade fått dragit...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: FT_ryttare
·
Övr. Hund http://www.nerikes.se/artikel.asp?intId=968779
2
Svar
29
· Visningar
1 763
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Min syster har fått en Rottweiler tik av en person vars f.d sambo står som ägare till, den hon fick hunden av är ägare till hunden och...
Svar
3
· Visningar
860
·
L
Övr. Hund Är på gång att köpa min andra Golden :love: Jag har tänkt mig att pyssla med bl.a lydnad, vad tycker ni är lämpigast en hane eller en...
Svar
13
· Visningar
1 365
Senast: Javan
·
Övr. Hund Vad gör ni med era hundar på vintern egeltligen? Tränar ni lika mycket som under vår sommar och höst? Själv har jag ju 5 hundar under...
Svar
18
· Visningar
1 036
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Någon som ha en sådan? Isåfall..hur tycker du/ni det funkar med eran? Hur pass aktiv är den? Blir den "tosig" om den någon dag inte får...
Svar
2
· Visningar
1 508
Övr. Hund Har just varit ute med hunden och sett honom lyckligt rulla sig i snön, komma i full fart när matte ropar och kanske kanske lyckades han...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Tanken slog mig i morse! Kan man ge foderjäst till hund? Brukade ge det till pållarna vid foderbyte, pälsfällning, för att balansera...
Svar
4
· Visningar
2 347
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Är det någon som har ett bra namn till en liten Kinesisk Nakenhund-Powder Puff. Idagsläget är hon ca 3 veckor så det dröjer innan jag...
Svar
17
· Visningar
1 306
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Tas hänsyn till föräldrarna då eftersom det är ju milsvida skillnade i försäkringpremier på olika raser. Hur fungerar det?
Svar
1
· Visningar
742
·
Övr. Hund Bruce är min första hund(en nu snart treårig dalmatinerhane).Tycker jag har hyfsad ordning på han,även om inte alltid 100% lydnad...
Svar
11
· Visningar
898
Senast: Lazy1
·
Övr. Hund När jag tränar olika moment tar det sådan tid för min hund i starten av momentet. Jag vill ju att han ska utföra uppgiften omedelbart...
2
Svar
22
· Visningar
1 774
Senast: Tie
·
L
Övr. Hund Jag e såå kär i dem...mitt endaste allternativ har alltid vart PITTBULL...men nu väger nästan pincher lika tungt...mellanpincher då...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Morran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama