Varför gör man så?

Sv: Varför gör man så?

Nöden har tyvärr ingen lag ibland.
Fast jag ska nog kanske erkänna att när alla är uppe och har blivit körda till bussen så kryper jag gärna ner under täcket igen.

Varghybrider är väl olagligt att avla fram? Blir det inte fängelse eller nåt, speciellt nu när personen visar det i tidning?

Dundret skrev:
Varghybrider är väl olagligt att avla fram? Blir det inte fängelse eller nåt, speciellt nu när personen visar det i tidning?

den typen av hybrider han har...ja.
vargkorsningar har varit i fokus länge utan att det hänt uppfödarna något, den här personens "överhuvud" han som bor mitt ut i ingenstans har blivit anmäld både hit och dit och varit med i tidningar utan att något händer...
dom har till och med en egen förening för "svensk varghund":crazy:

Gnist skrev:
Morgonstund har guld i mun :D
Skulle inte hinna nånting annars ju ;)

Sena kvällar min vän.
Är attans så effektiv när resten av huset sover och man får jobba på i lugn och ro.

PIRU skrev:
jag får gå upp 0400 ja

:eek: klockan 4 på morgonen:eek:
Jag ber att få framföra mitt allra djupaste deltagande till dig.
Stackars arma människa. Vi den tiden har man ju knappt somnat ju.

Tack det värmer lite iaf hahahah

! börjar o jobba 0500 måste hinna rasta hundarna innan så de är glada.

för 3 veckor sen så börja jag efter en tids arbetslöshet o då gick jag ofast o la mig runt 0400 o sen bara på nån dag så ska man vända steken o gå upp 0400 det var inge skoj kan jag lova jisses vilken tung vecka.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 505
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 698
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 749
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
986
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?