Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag e såå kär i dem...mitt endaste allternativ har alltid vart PITTBULL...men nu väger nästan pincher lika tungt...mellanpincher då...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Morran
·
T
Övr. Hund Kan hundar lida av ADHD? Vi har en dobermantik på 9 månader, hon har ännu inte lugnat ner sig så speciellt mycket. Vi har lång...
2
Svar
34
· Visningar
2 171
Senast: TaPe
·
Övr. Hund Eftersom jag inte har några hundar runt mig alls numera och abstinensen börjar bli allvarlig funderar jag på att bli dagmatte till någon...
Svar
18
· Visningar
1 414
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund Jag tränar lydnad med min golden pojke som nu är åtta månader gammal. Det har fungerat bra mellan oss ända till nu, han värkar inte alls...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: linnéa
·
Övr. Hund Skulle köpt valp nu i vår, men alldeles nyss fick jag veta att tiken går tom :cry: Nu känns det konstigt, hade förberett mig på ett...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Idag var jag hos veterinären och tog bort tandsten längst in i munnen där jag har svårt att klara det själv - då visar det sig att den...
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: Stoppard
·
P
Övr. Hund Jag är helt vilse i hunddjungel och skulle behöva få förslag på raser som skulle kunna passa min önskemål. Önskemål: En liten hund...
2
Svar
35
· Visningar
3 873
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Hade en tråd här för någon vecka sen angående att jag fått ett erbjudande om att bli fodervärd på en rottweilertikvalp... Fick många...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Akasha
·
P
Övr. Hund Hade tänkt gå på utställning för att få en närmare titt på de raser jag väljer mellan och även kanske hitta en ny favorit. Men vart...
Svar
6
· Visningar
854
·
Övr. Hund Jag har, som ni kanske vet nu efter allt mitt skriveri ;) , en goldentik på 7,5 månader. Det är min andra hund, har tidigare haft en...
Svar
4
· Visningar
817
T
Övr. Hund Hej! Har en dansk/svensk gårdshund här hemma som är 1 år nu. Han har satt igång ett beteende som är riktigt enerverande och kanske är...
Svar
3
· Visningar
1 736
Senast: Tripplenine
·
Övr. Hund I går förmiddags (lördags) lämnade vi vår ena tik till parning ca 12 mil bort. Körde hem och dagen gick. Fick samtal på kvällen vid...
Svar
12
· Visningar
1 199
Senast: Pooh
·
J
Övr. Hund Har någon det? Jag tänkte på dessa söta tröjor/täcken som alla småhundar går omkring i!!! Nu har jag en storpudel visserligen, men alla...
Svar
7
· Visningar
11 327
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Vilka här har jakthund/ar som ni jagar med? Vilken/vilka ras/er har ni och till vilken sorts jakt använder ni den/de? Använder ni...
2
Svar
24
· Visningar
2 520
Senast: Tie
·
Övr. Hund Kelpien är ju i grunden en vallhund, nu har rasen s,a,s delats upp i Working Kelpie och Australian Kelpie men vad blir skillnaden? hur...
Svar
4
· Visningar
1 716
Senast: Geezer
·
R
Övr. Hund Jag vet inte om det finns någon liknande tråd men jag orkar inte leta. Jag har en cavalier tik på 2 1/2 år som jag tränar mkt lydnad...
Svar
13
· Visningar
1 123
·
M
Övr. Hund Har ni något tips på en bra hundmat? Min cockerspanielhane är ganska kräsen med hundmaten. Jag har provat, Doggi, Pedigree (enda...
Svar
14
· Visningar
2 379
Senast: Amarone
·
Övr. Hund Äntligen börjar Mulle öka i vikt, Efter 1.5 månad med ett annat billigt foder så har han faktiskt gått upp 4 kg. Och förhoppningsvis så...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Meibla
·
S
Övr. Hund Sitter och försöker författa en liten krönika till klubbtidningen och behöver lite impulser! Många använder begreppen bra och dålig...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vi har inte bestämt oss ännu. Det är svårt även om det lutar åt att inte operera. Tänkte be om era åsikter. Ester har fått en tumör i...
2
Svar
22
· Visningar
6 047
Senast: JennyD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II