Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag bor med min familj i ett tvåfamiljshus med mina morföräldrar i lägenheten bredvid, vi har gemensam trädgård. Mina morföräldrar har...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund :angel: Frågan är kanske dum då det finns tex. många kennlar som har flera han djur ihop...men undrar ändå om jag kan köpa två...
2
Svar
29
· Visningar
5 160
Senast: Toudi
·
L
Övr. Hund Finns det? Nån bra sida där man kan se sveriges hundraser??:idea:
Svar
3
· Visningar
827
Senast: lie
·
A
Övr. Hund Har två hundar en stor nalle björn, Leonberger som alla älskar och som älskar alla. Sen har jag en Amstaff en mördarmaskin som bara...
Svar
9
· Visningar
975
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Vem eller vart ringer man om man vill anmäla undermålig hundhållning? Så att det verkligen händer något! Misstänker att polisen har...
Svar
7
· Visningar
905
·
Övr. Hund Tjena mittbena! Behöver snabbt svar om vart man ska vända sig med anmälan om undermålig hundhållning? Helst till någon som kan åka ut...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Lupin
·
Svar
6
· Visningar
776
Senast: aurora
·
G
Övr. Hund Finns det någon där ute som har erfarenheter av Akitan? Funderar på att skaffa hund nu när jag börjar ha färdig studerat!:) Har...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: PIRU
·
A
Övr. Hund En arbetskompis har sin rottis-tik lös här på jobbet. Hon är i vanliga fall riktigt glad å go - utom idag. Hon låg på en soffa och jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 354
Senast: anni0301
·
L
Övr. Hund jag kan inte så mycket om hundar men hur är det egentligen... väldigt ofta har man ju om hundar som attackerar människor, finns det...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: cagner
·
Övr. Hund Är tydligen = hunduppfödning :confused: Sitter mitt uppe i en debatt på ett annat forum, där det påstås att man som uppfödare tjänar...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 607
·
Övr. Hund Fick ett mail idag att mamman till min blivande valp är parad och om allt går som det ska är hon (valpen) lev.klar i slutet av...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Nu har vi hittat ny vovve! Unghund den här gången, drygt 10 månader gammal. Korrekt bett och en riktig snygging! Tik, försäkrad och...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: Lupin
·
S
Övr. Hund Hej. Jag tänkte skaffa en hundgård åt min schäfer. Inte meningen att han ska bo där, utan bara för kortare stunder. Hur stor måste den...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: Pooh
·
Z
Övr. Hund Antar att jag inte är den enda som är kär i den hundrasen? :love: Mina föräldrar har en som jag ofta vaktar, vilket bara är kul...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 403
Senast: pippilotta
·
M
Övr. Hund Jag trodde vi var ett o samma "pack" ;) Men nu när jag halkat in här i hund-lägret så känns det som att det är mer krig än vänlighet...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Här är en helt underbar video, flygande hundar :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=qjXD52-ViDc
Svar
9
· Visningar
926
Senast: Mount Never Rest
·
M
Övr. Hund För ungefär 2 år sen fick min hund konstaterat Borrelios, och fick antibiotika i 30 dagar, samt smärtstillande i 10 dagar. Tiden gick...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: marielen
·
Övr. Hund ...för vovven min har blivit halt, och jag hatar att "avvakta några dagar..." :crazy: så nu har jag avvaktat två dagar och det har inte...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag sitter nu o läser på blocket och tittar på hundar till salu... och 90% av valpar/hundar säljs pga av tidsbrist.. Och visst det är ju...
Svar
13
· Visningar
1 583
Senast: Albatross
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30