Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Vad gör man med hundarna när man är på väg in i väggen? Allt är så mycket nu och jag hinner inte med dem :( Jag funderar allvarligt...
2
Svar
23
· Visningar
1 763
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Jag är ganska väldigt mycket sugen på att införskaffa mig en hund och jag vill bara höra vad ni tycker är bra som första hund. Jag är...
Svar
13
· Visningar
1 201
Senast: Möller
·
P
Övr. Hund Jag hade en schäferhane vid namn Myhrbäckens Emir förut och nu försöker jag ta reda på lite information om hans pappa (Ilk vom Info...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Pills
·
T
Övr. Hund Kan man på något sätt se om tiken är parad? Alltså - det var lite mörkt ikväll när hon och hanhunden (planerad parning) "umgicks"...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: tottenham
·
L
Hundträning Den 2 April skall jag på min första utställning med min buse. Finns det något som vi bör träna på före tycker ni? //Linnéa & Melwin:d
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: linnéa
·
C
Övr. Hund Var nere på solkusten 15-25 januari i år. Planen till och från "kryllade" av stora och små hundar. Dom små i knät (väska)- de stora i...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: sandystar
·
Övr. Hund Jaaa.. det är inte sant! Mamma har planerat att vi förmodligen ska skaffa hund i sommar:banana: Finsk lapphund blir det! Så nu mina...
2
Svar
33
· Visningar
22 018
Senast: Tiller
·
C
Övr. Hund Hej! Är det någon här som har en Pumi? Jag har en sedan drygt 2 år. Det är min sambos 7åriga hane. Sambon tränar hunden i avanc...
Svar
4
· Visningar
1 269
Senast: cindypindy
·
M
Övr. Hund Funkar det inte alls? :( Vill så himla gärna ha en jue! Tycker att det vanligaste argumenet folk har är att "då får den ju sitta...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 038
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att ta med sin hund på semestern då? Till tex spanien eller frankrike eller nåt... Visst, den är ju vaccinerad osv...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: SuperTezza
·
F
Övr. Hund Behöver tips på bra bilburar för hunden. som inte är allt för dyra någon som vet ngn bra leverantör??
Svar
1
· Visningar
1 412
Senast: Jadzia
·
J
Övr. Hund Är det någon som har några tips på lekar/övningar som man kan göra inomhus. skulle vara något som är lite tanke krävande för min hund.
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Lejonelle
·
O
Övr. Hund Har skrivit i nån tråd tidigare gällande utställningar, och försöker snappa upp så mycket som möjligt, eftersom jag tänkt våga mej på...
Svar
16
· Visningar
1 248
Senast: OzzyN
·
S
Övr. Hund Jag skall ställa ut min lilla labbe tik den 18 för första gången, bara i valp klass men ändå det är stort för mig. Har nu en massa...
2
Svar
25
· Visningar
3 735
Senast: Raimondo
·
Övr. Hund Jag funderar som vanligt och detta har jag tänkt på länge nu. Stress anses ju enbart vara negativt för hundar, positiv stress omnämns i...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund Har mina funderingar om en Powder Puff, därför några frågor om dess pälsvård. Hur ofta ska den bada och trimmas klippas ? Hårar den...
Svar
2
· Visningar
3 972
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Här kommer några underbara bilder på Atlaz från valp till bamse Här hämtar vi honom :D Hemma i Luleå Liten är rädd för...
Svar
15
· Visningar
1 167
Senast: Millimetern
·
Övr. Hund Har ni hört om nya programmet som ska komma på Tv3 - Top Dog. Istället för Top Model! :rofl: Jag har redan sökt! Vi ska vara med...
2
Svar
25
· Visningar
2 228
Senast: shampiz
·
G
Övr. Hund Ni som tränar och tävlar lydnad. Hur lägger ni upp träningen? Vilka moment koncentrerar ni er mest på? Lär ni in bara 1:an först eller...
Svar
19
· Visningar
1 827
Senast: linnéa
·
P
Övr. Hund Varför kan jag inte hitta den perfekta hundrasen? Finns flera raser jag gillar men som brister som inte passar in med det jag söker hos...
2
Svar
27
· Visningar
3 189
Senast: pralin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?