Ska ni söka till Top Dog på tv3?

Sv: Ska ni söka till Top Dog på tv3?

Kanske skulle anmäla Mulle till det :D
Jag som har sveriges mest väluppfostrade och stabilaste hund *host* :angel:

Jisses...Det vore något för mitt charmtroll men vi trivs bäst hemma och känner jag min hund rätt så skulle hon sakna ihjäl sig om hon inte får träffa husse och övriga djur här hemma på gården.:love:

:rofl: :rofl:

Då kan ni träna oss då kanske för på de två senaste utställningarna har Xander fått bra kritik FÖRUTOM på gången då den varit "ostabil" i fram, enligt domarna! :rofl:

GA: Jadu, det hade ju varit kul att veta och ännu roligare att veta vilken juryn är :D
Men när jag pratade med dom så skulle det komma mer info på hemsidan nästa vecka tror jag :idea:

*puttar upp*

Är det någon bukare som ska vara med i Top Dog nu då?? Det börjar ju snart!
Seabaz? :)

Berätta nu så man vet vad för vovve och männska man ska hålla utkik efter!

ha, ha. Min hund skulle inte ha en chans.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 384
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar