Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund av bortsprungen hund! :crazy: Jag var nyss ute med Izor och gick i skogen för att slippa det mesta av vinden och snön. Tänkte att...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: sussisus
·
R
Övr. Hund Jag fick hem min hundvalp för tre veckor sedan, hon var då nio veckor, och efter några dagar började jag med att öva på att låta henne...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: moe
·
Övr. Hund Vill se bilder valpar, det är alltid lika kul :love: Spelar ingen roll vad det är för ras /raser, alla valpar är lika söta.;) En...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 582
Senast: Bonetta
·
G
Övr. Hund Är i hundköpar funderingar fast inte framåt sommarn. jag är 17 år och ist sett helt utan hundvana. Bor nu med min syster som har 2 st...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Mykatt
·
S
Övr. Hund Kan man inte "lägga ner" en Rottweiler? Vad händer isåfall? Kan förstå att det beror på individ också. Men säg en dryg, aggresiv...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 120
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej Är det någon av er här ute som har sådana hundar. Jag skulle vilja veta allt om dessa. M vH A_Z
Svar
6
· Visningar
2 834
Senast: Egonson
·
J
Övr. Hund tänkte om det är några flera som har blandning mellan Rottweiler,Dobermann.... skulle vara kul om det fanns lite bilder. själv har jag...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: CA
·
Övr. Hund -25 här idag så hundarna är inte så pigga på att vara ute. Tänkte att lilla dvärgpinschern skulle få komma ut och kissa (hon brukar som...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Lillaloppan
·
S
Övr. Hund Vad är er erfarenhet av progesterontest och parningsresultat?
Svar
4
· Visningar
2 959
Senast: tolvis
·
Övr. Hund Hur ofta avmaskar man sina valpar?
Svar
4
· Visningar
2 203
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Jag har sällskap ikväll av min pluttepojke. Delar med mig av några bilder på hur kvällen spenderats...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Fine
·
Övr. Hund Nu har jag fått nog! Jag har som kanske några av er kommer ihåg en liten taxvalp, Nikita. Hon är nu 3 mån och lite till. Hon har...
2
Svar
29
· Visningar
2 409
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund Först på hur den "hanhunds aggressiva" Jesper leker med rottishannen Cesar. [/IMG] Nedbrottad rottis på gräsmattan :) [/IMG]...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: bladaker
·
C
Övr. Hund Ja.. i Mars så är det premiär för min och valpens del.. Vi ska ställa för första gången.. *gaaah* Jag har aldrig ställt förr och är...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund pratade om det hemma då våran hund kan göra det.. sa att det är ganska vanligt men pappa sa imot då ingen vi känner har sett tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Mr Steven
·
L
Övr. Hund Hejsan !! Skall försöka göra storyn kort... Är en f.d väldigt hundrädd person som har fått den mycket stora äran att bli kompis med...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Mr Steven
·
Övr. Hund Var ute på långpromenad för några dagar sedan i det underbara vintervädret. Hade min kille lös. Längre fram på den trånga stigen ser jag...
Svar
15
· Visningar
1 458
Senast: Calazirya
·
D
Övr. Hund Vi har fått 10 valpar. Rasen är blandning mellan chäfer och border collie. Tyvärr har två valpar gått bort, dena ena kan ha varit...
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: Diran
·
L
Övr. Hund Jag ganska säker på att min hund drabbats av kennelhosta. Är det någon som vet hur den smittar? Jag har inte träffat någon annan hund...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: linnéa
·
C
Övr. Hund Efter att ha fått stiftat bekantskap med världens goaste hund, efter att ha haft honom här i flera månader så åker han tillbaka till...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Gottfrid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama