Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund När min dumma matte envisas med att lämna mig ensam hemma vilket hon borde fatta att jag inte gillar :devil: så har jag straffat henne...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: Cliff
·
Övr. Hund Har bestämt med en kompis att cykla genom Blekinge en vecka i sommar (blir väl fram och tillbaka). Vi cyklade Skåne runt för 2 år...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Hund VArt får man tag på en klicker? Jag har varit i 3 olika djuraffärer/hundshopper men jag hittar ingen klicker. VArt får ni tag...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: pippi27
·
P
Övr. Hund Nu har jag suttit och klurat på vad det är för hund som skulle kunna passa mig men jag står lite kluven. Jag tycker att dvärgschnauzerna...
2
Svar
25
· Visningar
3 194
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hej på er! Ville bara sända över en liten vers om hur våra hundar får det när dom lämnar oss. ganska fin tycker jag, Så här lyder...
Svar
4
· Visningar
1 928
Senast: Amica
·
C
Övr. Hund Varför jag frågar er det är att vore intressant och jag skulle gärna vilja få lite inspiration ( stavas?). När ni väl leker med er hund...
Svar
14
· Visningar
1 552
·
A
Övr. Hund Imorn får vår lilla Boss somna in.. Nu slipper han lida mer...
Svar
6
· Visningar
953
·
D
Övr. Hund Har ju en husky som jag är plastmatte åt, och nu har jag blivit biten av hunden! Det hände i söndags när vi var ute och gick...
Svar
15
· Visningar
1 948
Senast: Tippan
·
Övr. Hund När på ett ungefär infaller trotsåldern hos valpar/unghundar? Izor blir tio månader på måndag och han har ännu *peppar peppar* inte...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund Provar för första gången att lägga ut en film, hoppas ni kan se den.. :banana: :banana: Musiken blev väldigt lång så jag gjorde nå´t...
Svar
10
· Visningar
821
Senast: stallnissarna
·
B
Övr. Hund Hej! Ja rubriken säger det mesta, vad brukar ni hitta på för att aktivera era hundar under promenaderna? Jag har lite idé torka... :smirk:
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Kilauea
·
Hundträning Min omplacering har levt länge på hundhem och är en liten utmaning :D Han har blivit "institutionaliserad", ger upp fort och är ovan vid...
Svar
17
· Visningar
1 311
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Apricos mellanpudel 8 månader :love: Vad tycks ?
Svar
9
· Visningar
1 622
Senast: Minerva
·
Övr. Hund I går blev finansieringen klar för en ev importvalp. Valparna föds till veckan och har en kanonstamtavla, vars linjer knappt finns i...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Grana
·
A
Övr. Hund Hejsan. Jag vill hemskt gärna ha en hund till. Jag och killen har pratat om det och det har vart okej för han hela tiden tills nu. Nu...
Svar
14
· Visningar
1 388
Senast: angelofthedevil
·
Övr. Hund Så här är det: Min mamma och hennes ex har varsin hund...mamma en tik och killen en hane. De lät dem para sig och nu väntar tiken...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: Raven
·
K
Övr. Hund Sambon och jag pratar schäfrar. Vad bör man tänka på om man ska skaffa schäfer? Vad kostar de i "drift"? Och vad kostar en schäfervalp...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 679
Övr. Hund Jag vet att det finns andra trådar om just hundar som drar. Men jag har provat med nästan allt nu snart tror jag. Har en hanhund på...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: simba_112
·
S
Övr. Hund Jag hörde av en veterinär hur många dl vatten en hund ska dricka/kg kroppsvikt men jag har glömt det, är det nån som vet? Tycker att...
Svar
5
· Visningar
6 368
T
Övr. Hund Hej på er!Har bara en liten undran om det finns någon mera där ute som har blandningen samojed/bordercollie/finsk lapphund/norsk...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama