Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Har en tik som bara är olydig eftersom min sambi inte hinner med henne. Hon bara finns i lägenheten. Hon får inte komma ut och jag vill...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 504
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Vet inte vad som hände med tråden jag försökte starta igår, texten kom i alla fall inte med? Försöker igen! Moderator får gärna ta bort...
Svar
14
· Visningar
4 878
Senast: Lupin
·
A
Övr. Hund Jag sitter här och känner mig ganska nere, nånting har gått snett i min och vovvens relation, troligtvis byggd på att jag varit stressad...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Annapanna
·
E
Övr. Hund Ni som är Weimaran ägare i Skåne, vilken uppfödare har ni haft? Ge gärna tips på bra uppfödare Blekinge, Halland.. Om ni vill:) Gärna...
Svar
1
· Visningar
2 563
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund :rofl: Hej jag har köpt en liten valp en blandis mellan bassetcoker spaniel hon är 10veckor nu har ett litet problem hon kliar sig i...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Joker kliar och kliar sig konstant. Hans högra öra är fullt av "småknottror". Men det verkar klia nästan lite överallt. Jag har...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: Sablar22
·
N
Övr. Hund Jag har ett litet problem med vår lilla valp som jag gärna skulle vela ha tipps på hur jag ska lösa:) Hon är bara 9 veckor och måste...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Novalee
·
B
Övr. Hund Jag är med på ett annat forum ”lillasyster” där en har skrivit följande: Hjälp! vad ska jag göra? Våran tik har i natt fött sex...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Har en schäfer som börjar bli lite till åren och får lite reumatiska besvär när det är så här kallt... Besvären kommer från hennes...
2
Svar
24
· Visningar
52 424
Övr. Hund med en hund som gör utfall mot allt och alla, detta handlar om en rottweilertik på två år, som tidigare suttit i hundgård. Jag själv...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Nu hoppas jag att man får lägga in länkar till denna sida här... Hur i 17 kan man lära sin hund att dansa så??? Eller jo, det vet jag...
Svar
14
· Visningar
1 136
Senast: Minerva
·
D
Övr. Hund Hej! Det var en glad överaskning när de båda sötnosarna hoppade ur bilen och kom emot mig. Blev förvånad hur 2 hundar som levt som de...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hund eller barn, vet inte under vilket forum detta egentligen passar. Men det är hundägare jag vill ha råd ifrån så det får bli här iaf...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Tippan
·
Övr. Hund och lite om mig.. Före: Efter: Fast i vår lär vi båda tycka det är skönt att slippa långa pälsen som hela skogen envisas...
Svar
5
· Visningar
962
Övr. Hund Idag när jag var ute och gick med hundarna kom en lös St Bernad springandes och flög på våran greyhound. Jag hade fullt sjå med att dels...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: Razor
·
Övr. Hund Hur övertalar man nån att ge sin hund en abortspruta? Tiken i fråga är en 7-årig...
Svar
14
· Visningar
1 425
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Är spekulant på en tik som har väldigt långa klor. Har för mig att man kan vända sig till veterinär som under narkos (eller är det...
Svar
5
· Visningar
2 157
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund Hej. Har sett många trådar om schäfer där man säger räkrumpade och raka schäfrar. Vad är det egentligen som är rasstandarden för rasen...
2
Svar
35
· Visningar
3 134
Senast: alice
·
S
Övr. Hund I dag hände det som inte fick hända. Sammy lyckades ta sig in till Cindie (12 år) medans jag var i stallet. Så nästa onsdag och torsdag...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: scotty
·
Övr. Hund Schäfer/buhund/hovawart/terv/labbe??? Bra eller helfel?
Svar
12
· Visningar
1 142
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama