Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Jag undrar, som hundägare för första gången, hur stora tikens tuttar är normalt? Dvs när de inte löper, och inte bär på valpar? Detta är...
Svar
4
· Visningar
2 496
Senast: Prakas
·
J
Övr. Hund Jag har länge funderat över att skaffa hund. Men jag är osäker på vilken ras. Jag har ända sedan jag var liten velat haft en Rottwailer...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: JohannaN
·
B
Övr. Hund Jag vet att det inte finns många "Kromi" i detta land, ca38 vill jag minnas, om det inte födds fler på de 3 år vi haft vår. Skriv gärna...
Svar
5
· Visningar
2 805
Senast: Tesse
·
H
Övr. Hund Zelda o jag va ute o busade lite i snön idag - kulkul! http://heylkonsulting.se/hanna/zelda full fart.WMV (Om det är fler som har...
Svar
16
· Visningar
987
Senast: simba_112
·
Y
Övr. Hund Vi har skaffat oss en ridgeback-tik. Nu är ju hon valp (snart 6 månader) så detta är ju ingen aktuell fråga utan något för framtiden...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Ja, jag vet att man inte ska lägg in bilder men det är såå kul:) Här är en daxfärsk bild på lilla Frilla. Snö är något väldigt...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: rattalskare
·
F
Övr. Hund jag vet att de finns många trådar angåände foder till hundar. men måste veta. jag har en amstaff på 6månader som äter hill´s foder...
Svar
7
· Visningar
868
Övr. Hund Nu har syster äntligen mailat bilderna till mig så att jag kan visa upp vår lilla ängel. Diva - Rottweilerkorsning Hälsn malin...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Efter att ha jämfört lite priser och näringsinnehåll mellan olika foder funderar jag på om det är någon skillnad egentligen. Pris finns...
2
Svar
31
· Visningar
4 875
Övr. Hund Undr en period av 9 månader har jag mist 2 av mina tre hundar. Är otroligt sugen på att skaffa en ny, helst en valp då eftersom man då...
2
Svar
23
· Visningar
14 440
Senast: citron
·
A
Övr. Hund Vet inte hur det gick till men min hund har blivit väldigt rund:o Va hos vetrinären för en hälsokontroll så vägde vi...
Svar
12
· Visningar
1 646
Senast: Cämz
·
Övr. Hund Hej hundmänniskor! :D Hjälp mig. Det är så här: Jag har ett tag funderat på att skaffa mig en chinese crested powderpuff. Har läst in...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: glee
·
Övr. Hund Min spanska omplacering tycker inte om bilåkning. Ska försöka vänja honom försiktigt och första målet är att han ska hoppa in själv, så...
2
Svar
23
· Visningar
1 619
Senast: Javan
·
Övr. Hund ... att man måste ta sig en tupplur på soffan, såå sött! :love:
Svar
4
· Visningar
804
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Fatta att jag inte borde vara på sånna!! Trodde jag skulle ta med mej alla hundar jag såg :p blev så förälskad i dom :D såg en så...
Svar
4
· Visningar
784
N
Övr. Hund Min hund börjar ju bli lite med åren (tja 7 år iallafall...) o verkar ha blivit lite stelare i kroppen det senaste året. Tänkte prova o...
Svar
1
· Visningar
870
L
Svar
12
· Visningar
41 084
Senast: Tippan
·
H
Övr. Hund BEKLAGAR storleken. Hehe.. tog lite bilder från sista promenaden för kvällen. Det blåser som bara den ute, det snöar & är minus 12...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: syrran
·
Övr. Hund Harry har fått små sår alldeles vid snoppen efter att han och min kattherre busat med varandra. (Detta p ga jag missat att klippa ner...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Hur många olika färgbeteckningar för hundar finns det? Kom igen och vässa geniknölarna nu :banana:
2
Svar
25
· Visningar
1 726
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar