Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min syrra som är en totalt hundovan person har börjat fundera på att skaffa sig en sällskapshund. Hon är 50+, har ingen hundvana förutom...
Svar
11
· Visningar
5 685
Senast: Lejonelle
·
S
Övr. Hund Hejsan vet inte riktigt va jag ska ta mig till nu. har en 9mån blandras kille (shäfer, collie, labbe). problemet e det att han kan inte...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Calazirya
·
G
Övr. Hund Jag måste få skryta lite, Selma har varit så duktig idag. :) Hon har alltid hoppat på folk när hon hälsar, och folk som kommer hem...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: glee
·
Övr. Hund Hur transporterar ni era hundar om ni inte har någon kombi? Har ni dem lösa i baksätet, eller har ni provat några "hundbälten" eller...
2
Svar
21
· Visningar
2 489
·
Övr. Hund Nyaste sydda, inte ens klar än! Fattas en krage men tyget räckte inte :cool: Måste köpa mer! Lite extra nöjd över ränderna är jag :p
2 3
Svar
40
· Visningar
2 715
Senast: syrran
·
Övr. Hund Kan hundar känna av när vi mår dåligt och vara snälla av "sympati" eller är det helt enkelt vårat eget beteende som gör att de kan bryta...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Jadzia
·
E
Övr. Hund Vi vill ha en stor hund när det är dags att skaffa en ny. Jag har haft allt från små hundar till labrador och nu en labrador/grandis...
2
Svar
21
· Visningar
1 809
Senast: equitouch
·
S
Övr. Hund Min 5 åriga hanhund tuggar i luften. Slår ihop käkarna jättesnabbt som om han fryser. Har läst om detta innan, vilka signaler ger...
Svar
16
· Visningar
10 926
Senast: SessCa
·
Övr. Hund Igår, ca 23.00... Stranden. Här här inte kallt *fniss* Observera snöflingorna...
2
Svar
21
· Visningar
2 008
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Läser i tråd efter tråd att schäfern är så sönderavlad. Jag hade 3 schäfrar på 80-90 talet och inte tusan avlade man på skit. Vad har...
Svar
15
· Visningar
936
Senast: Luff
·
S
Övr. Hund Hej. Jag skulle vilja ha reda på var man kan få tag på en snygg halslänk i koppar eller mässing. Det ska vara raka länkar på ca 4 cm...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Zlatan
·
L
Övr. Hund det är ju många som har småhundar med sej på stan när dom handlar.. får man ta med sej dom in i affären? inte i mataffärer, det fattar...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Jag vill se bilder på era Rhodesian Ridgeback :)! Älskar den rasen :love:
Svar
12
· Visningar
2 018
·
G
Övr. Hund Hrm..sitter och funderar och funderar. En till hund eller inte. Kan inte riktigt släppa tanken. Någon som har malle? som...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Geezer
·
Övr. Hund Jag har lite bekymmer med min lilla dvärg schnauzer valp som snart är 4 månader. Hon funkar jätte bra i alla avseenden UTOM när vi möter...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: falukorw
·
C
Övr. Hund Inatt väcktes jag och Johan av att hundarna stormskällde. Det har väl visserligen hänt förut - men inte att de svarats av en annan hund...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: ElCamino
·
T
Övr. Hund Är det så att det är tryckfelsnisse som varit i farten eller stämmer detta :rofl: Kolla in hundens sista bruksprov. Stämmer det så är...
2
Svar
20
· Visningar
1 373
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Mina grannar har en korsning schäfer-golden retriever som är mycket snäll. Skulle han, om han kom lös, kunna vara farlig för mina...
2
Svar
23
· Visningar
2 721
Senast: fejko
·
Övr. Hund Någon som har en airedale här?
Svar
1
· Visningar
748
Senast: rock_89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama