Skratt skratt!

Sv: Skratt skratt!

Eftersom att den gått högt upp i de andra klasserna och så börjat om i lägre klass igen så är det nog så att den faktiskt gått i den klassen! :idea: Men jag som vurmar för våra Retrievers mentalitet tycker faktiskt inte alls att det är roligt eller imponerande. Har man nu en sådan hund så är det iofs bra att den får jobba och utnyttja sin kapacitet, det mår alla bäst av, men man kan ju undra över aveln som tar fram sådana hundar... Tja vissa kanske vill ha de egenskaperna, men jag är helt emot, jag ser en annan Retriever framför mig som ska klara av andra uppgifter och miljöer.

Liknande trådar

L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 344
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 306
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 162
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar