nyaste sydda

Sv: nyaste sydda

Jag har ingen scanner men om du vill kan jag fota av mönstret så ser du i alla fall hur det ser ut. Sen kan du ju mäta storleken efter din hund.
Eftersom att du har en tax (?) kan jag tänka mig att du vill ha längre rygg osv.

Jag tror att min mammas snart 8 åriga hane skulle vilja ha en cool tröja att ha på sig nu när det är kallt :cool:

Vad säger du? :p

Okej nu behöver jag lite hjälp.. Har inhandlat mer tyg nu MEN ska jag ha krage eller hood på den svart-röda overallen? Den är ju lite álá sporty-spice faktiskt.. haha

Men luva har jag inte sytt innan, jag har mönstret på en men vet inte riktigt hur, står liksom inget, bara ett utklippt papper som det står "luva" på :crazy:

Aningsfull: Hjäääälp! :D

en annan sak jag tänkte på, jag får nog PM:a mönstret till dig eftersom jag köpt det på internet och det är (c) på det. Så om ägaren till det hittar det här kanske det inte är så bra :rofl:

Vad skulle han passa i för typ av kläder? :angel:

Max Kalle brev.jpg

Vad duktiga alla är på att sy :) . Jag sydde tidigare till min italienare, men det var för jobbigt och tog sådan tid så nu köper jag istället. Men jag önskar att jag hade tålamod att sy.

Ujuj, vad han skulle bli förolämpad :eek: :D

Däremot är han så förnuftig vid 8 års ålder att han numera älskar sina täcken, eftersom det är jobbigare att frysa utomhus och få ont i ryggen, än att känna sig lite töntig inför brudarna ;)

*låna knapp*

Nu är den helt klar! Det blev min första overall jag sytt med hood på! Är ganska nöjd, vet vad jag ska tänka på till nästa gång i alla fall! hahaa

hood1.jpg

streck.jpg

Och så denna, haha :love: :

nose.jpg

jag är kär i din hund! så himla fin!:love: sån vill jag också ha en dag!

Seabaz skrev:
en annan sak jag tänkte på, jag får nog PM:a mönstret till dig eftersom jag köpt det på internet och det är (c) på det. Så om ägaren till det hittar det här kanske det inte är så bra :rofl:

hehe såg det nu :p ja gör så du :p

Bebben skrev:
Jag tror att min mammas snart 8 åriga hane skulle vilja ha en cool tröja att ha på sig nu när det är kallt :cool:

Vad säger du? :p

hehe. Varför inte. ;)
Frågan är bara vilken storlek han ska ha? Hur stor är han?

Jag ska ju upp till Stockholm snart, så jag kan mäta alla hans vinklar och vrår då ;)

Så får du alla exakta mått och kan göra något coolt åt honom. Jag menar, han är 8 år gammal, det är ungefär som en 40 årskris ju. Han får nöja sig med en hoodtröja istället för en Ferrari :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 979
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 756
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar