Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Tänkte åka och hälsa på min bror som bor i Norge i sommar och undrar lite angående rabiesvaccination.. Min pappa hade tydligen läst...
Svar
8
· Visningar
2 407
Senast: Emmchen
·
Övr. Hund hej!! jag måste veta om köpeskontrakt e gilltigt om man inte ha några vittnen på det och om det bara e skrivet på ett a4 papper?????
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Kolla in smågrabbarna :D Det är Kuul med djup nysnö :banana:
Svar
5
· Visningar
789
Senast: Gnist
·
Övr. Hund En internetlös vän till mig behöver akut tips om var man kan hitta vegetarisk hundmat till hennes superallergiska hund. Det fodret hon...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: somi
·
H
Övr. Hund Vi har fått hem en tax hanne på 2 år. Han har bott hos oss i ca 2 veckor nu. Börjar fundera lite över att han tvättar sitt kön hela...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: equitouch
·
B
Övr. Hund pitbull... Staffe...Amstaff... Vad är skillnaden? Jag har verkligen noll koll på dessa raser... Så kan nån vänlig själ reda ut begreppen :D
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 771
Senast: Raven
·
Övr. Hund Jag har gått och skaffat mig en liten puff utöver min setter. Är det fler som kommit underfund med vilken kul kombination det är? Jag...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Ryver
·
A
Övr. Hund Hej! Har två jämthundar hemma i "hunngårn" varav en börjat bete sig lite knasigt. Hundarna får vara ute i sitt hundhus m hundgård på...
Svar
10
· Visningar
2 142
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Jag har hört ryktas om ett TV-program som gick i SVT eller TV4 veckan före jul och handlade om en hund som jobbade på ett sjukhus i...
Svar
4
· Visningar
1 315
Senast: Einfari
·
Övr. Hund Jag har kommit på hur man gör det något tradiga universitetsämnet historia till något riktigt kul. Man inriktar alla tråkiga uppsatser...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund jag har en liten, väldigt liten söt vit snöflinga eller golvmopp som endel också vill kalla henne & rasen är av maltese. alla som känner...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Vilka här inne har sådana?? Har ju kommit en kul grej för oss aussieägare nu, som jag tänkte tipsa om, men jag har inte sett någon som...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: JohannaN
·
V
Övr. Hund Kan aldrig utställningssäsongen börja snart?! Jag är less att vänta...:mad:
Svar
16
· Visningar
1 290
Senast: giowanna
·
R
Övr. Hund Har ni någon gång kommit på er själva att tänka/ säga "Jag ska aldrig mera skaffa hund" Varför? Hur har det blivit?
Svar
8
· Visningar
836
Senast: GaurdianAngel
·
I
Övr. Hund nu tänkte jag fråga experterna här på buke om mat och päls. en av våra havanaiser, tapper, är lite bökig när det gäller mat. Han äter...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Rose
·
Övr. Hund Vi har två hundar, Joker som är inne på sitt nionde år, njuffe/labrador/gråhund-korsning. Hugo, inne på sitt femte år...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Nu har vår omplacering kommit hem och han är helt ljuvlig :love: men det är verkligen att börja från början, han kan INGET (och jag...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Vad är det som gäller i detta fall? När min kmpis låg inne på BB för ca en vecka sen, hade hennes hundvakt haft fest i deras...
Svar
15
· Visningar
1 562
Senast: skuggi
·
S
Övr. Hund Jag har som sagt 2 tikar och en hane. Hanen kom till mig för ett år sen. Hade i våras ågren om jag skulle kastrera eller göra en kemisk...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: krambanan
·
I
Övr. Hund För måste jag bara berätta att Hardy fått en ny lillebror. Igår var han och jag och hämtade en liten papillonvalp:love: (Bilder...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: InsaneSpliffwizard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama