Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, till sommaren -06 ska jag köpa vovve, och det ska bli en samojed och undrar om ni med samojeder kan lägga in bilder och vad ni...
Svar
5
· Visningar
3 205
Senast: Buttercup
·
Övr. Hund Är det ok att ha en domare som är rädd för rasen hon skall döma?? Har i efterhand förstått att anlednigen till att Arne fick en nolla...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund Tanken slog mig som en klar blixt igår. Jag MÅSTE hitta någon att träna sök med. Jag har gjort några försök utan resultat. Vad har...
Svar
4
· Visningar
690
·
Övr. Hund Min kompis köpte tidigt i höstas en hund som hon ville träna och tävla med men nu visar det sig att hunden i fråga saknar både...
Svar
16
· Visningar
1 218
·
Övr. Hund Är det farligt för hundar att simma i klorvatten? Om man sköljer av dem noga i duschen efter att den simmat? Har nämligen...
2
Svar
20
· Visningar
12 793
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Någon som har kontakter på en bra, utbildad och seriös kiropraktor till hund? Jag skulle vilja ha någon om kikar lite på min plutt...
Svar
3
· Visningar
952
B
Övr. Hund Nu behöver jag lite hjälp av er =) Jag har nu länge letat efter en lämplig hund till mig, en egen... Mina föräldrar har ju en bc hane...
2
Svar
38
· Visningar
4 063
L
Övr. Hund Funderar inte på att skaffa en nu men om nått år kanske....Vill ha en sällskapshund som gillar att ta det lugnt ibland men som även...
Svar
19
· Visningar
10 293
Senast: Raven
·
Övr. Hund Är det någon som vill gissa mellan vilka två raser mina föräldrars hund är en blandning av? Mamman är av en vanlig ras medan pappan är...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: pyrre
·
Övr. Hund :crazy: Min tik mår inte riktigt som hon ska. Hon kan knappt kissa, spyr och flåsar. Får inte tag i veterinär men försöker. Någon...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: pyrre
·
C
Övr. Hund Måste höra med er på hundforumet... om ni skulle köpa en ny hund, vilken ras skulle ni rikta in er på då? Alltså, av vilken ras blir er...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 677
Senast: Caspian
·
N
Övr. Hund Vad hade du gjort om du inte haft hund/ar? Säga vad man vill, men det är ganska svårt att vara spontan med djur. Det är ett val man...
Svar
16
· Visningar
1 116
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Ja nu menar jag inte digitalboxarna, utan dessa underbara hundar!! Finns det fler boxerägare här? Vad har ni för hundar och var kommer...
Svar
11
· Visningar
1 685
Senast: naturElle
·
S
Övr. Hund Hur reagerar ni om veterinären ber er ta på er hund en munkorg under undersökningen?
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 676
Senast: krambanan
·
Övr. Hund I morgon ska jag ut och åka pendeltåg för första gången med plutten. Vi ska på utflykt till uppfödaren, och resan tar ca 1 1/2 h. Har ni...
2
Svar
33
· Visningar
2 716
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund hejsan! Som ny här och lite nollställd när det gäller att hitta här så är jag lite nyfiken vilket hundras alla har. Själv har jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 912
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Finns det några här på bukefalos som har stooooora schäfrar, nu menar jag den gammaldags typen med rak rygg. En bild på min mamma´s...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 158
Senast: pippilotta
·
I
Övr. Hund Jag måste verkligen iväg o handla! Bla finns det verkligen inget toapapper... Men vad ska jag göra med Hardy? Att binda honom...
2
Svar
25
· Visningar
1 697
Senast: InsaneSpliffwizard
·
Övr. Hund Har en underbar hund som är mkt understimulerad pga att jag arbetar långa dagar (han är själv ca 12 timmar/dag ca 5 dagar/vecka), har nu...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: caradan
·
Övr. Hund Läste det i tidningen om en man som antagligen hade halkat på en hundskit och slagit i huvudet... Tragiskt att sådant kan hända...
Svar
12
· Visningar
2 302
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Ännu en kvinna
  • Matlagning med en hand?

Hund, Katt, Andra Djur