Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Var med om en lite obehaglig upplevelse nu på kvällen o undrar om det finns några tips på hur man lär hunden att "markera skydd". Hoppas...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Lillaloppan
·
G
Övr. Hund Inget är omöjligt .. En varghund till salu som jag ev vill köpa
2
Svar
24
· Visningar
2 529
Senast: hofi
·
Övr. Hund Torrpastell teckning 30x42cm
Svar
0
· Visningar
143
Senast: milly
·
Övr. Hund Torrpastell teckning 21x30cm
Svar
0
· Visningar
164
Senast: milly
·
Övr. Hund Himmla tråkig känns det just nu.. Jag satt och kliade på hunden i dag..och av någon anledning så hajade jag till och kände ett...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: Qodrofenia
·
Övr. Hund Hur kan man dämpa sin hund? Få henne att vara lite mindre energisk och på. Visst är det roligt med en arbetsglad hund men ibland blir...
Svar
15
· Visningar
2 032
Senast: ejlin
·
Övr. Hund hej hopp... nån här som vet om Öronskapp från Katt smittar till hund??
Svar
3
· Visningar
909
Senast: lie
·
Övr. Hund Hej! Sitter och funderar över vilka sidor på nätet det finns med hundannonser? Blocket och Vovve känner jag till (åsså Bukes såklart)...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Javan
·
Övr. Hund jag har ju två vuxna hingstar ihop o har fått omvärdera en hel del när dte gäller hingstars flcokbeteende. nu till en fråga om hund...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Ja, egentligen är jag jätteglad över att ha problemet eftersom det tyder på att min hund mår bättre. Men det kan lätt bli ett mindre...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Einfari
·
M
Övr. Hund Någon mer än jag som reagerade på kopplingsanordningen ovanför bordet som hundarna stod på när dom trimmades? Dom satt alltså fast i...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Hur ligger det till egentligen? Jag har fått lära mig att anledningen till att en hund skakar/darrar när det är kallt ute, är för att...
Svar
9
· Visningar
2 438
Senast: Seabaz
·
H
Övr. Hund Hihi ! Japps. I torsdags kom Timothy alias Timmy till oss. Han är 2 år & hur go som helst. Han har nog inte haft det så bra innan...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: H0N3Y
·
Övr. Hund Varför ska hundar vara såna kräk i den här åldern? :devil: Vad hände med den snälla söta valpen som tultade efter en och aldrig...
2
Svar
28
· Visningar
2 726
Senast: fjutten
·
F
Övr. Hund Hej igen=) Någon som vet ovanligt mycket om den japanska rasen Akita?? hur mycket dom kostar osv?? MvH/Frida:banana:
2 3
Svar
43
· Visningar
11 391
Senast: Qodrofenia
·
W
Övr. Hund Skulle vara lite intressant att höra vad ni har för rutiner när det gäller utfodringen av era älsklingar. Hur ofta fodrar ni? Vad...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 189
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Hihi, ställde upp ett litet hinder i hallen! Mycket populärt! :D Visst är han sööt! :love: Har ni några aktiviteter ni gör...
Svar
19
· Visningar
1 289
K
Övr. Hund Läget är så här; en av våra tikar höglöper och vi håller på att para för fullt, alla hanar är riktigt på hugget, även de som måste titta...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Jaahl
·
M
Övr. Hund Jag blir så ledsen och förbannad när jag läser hundannonserna, ( letar valp). Det är alldeles för många som tröttnar på sina hundar, I...
2
Svar
22
· Visningar
2 029
Senast: marija
·
Övr. Hund Har nu kommit i valpköpartankar och ska titta på en kull med finska lapphundar på söndag. :bump: Nu är det så att båda föräldrarna har...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits