Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var ute med mina promenadpappisar idag. Vi knallade på som vanligt och jag märkte inte att det skulle vara något fel med någon av...
Svar
4
· Visningar
6 643
Senast: Jozze
·
F
Övr. Hund Min tik kommer oftast väldigt bra överens med andra hundar , hon är lekfull , tolerant och vänlig men gör ändå klart för den andra...
Svar
9
· Visningar
1 564
G
Övr. Hund Mina föräldrar har en hund som börjar bli lite till åren, hon fyllde tolv i höstas, och åren börjar ta ut sin rätt. Hon börjar bli...
Svar
1
· Visningar
3 871
F
Övr. Hund Har en pufftik på snart tre år som varit "bästis" med min mammas gamla collietik.Dom har alltid lekt o busat o collien har haft enormt...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: fotis
·
R
Övr. Hund Idag ringde jag runt o kollade upp lite försäkringspriser hos olika bolag. Försäkringen skulle gälla en blandrasvalp, welsh springer...
Svar
7
· Visningar
1 699
Senast: Trissa
·
C
Övr. Hund Hej! Jag sitter just nu och planerar för fullt inför hund nr två. Har alltid tänkt att det också ska vara en sheltie (har en...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: mallan
·
Övr. Hund Hejsan! Vet ni hur länge jag har velat ha en sådan hund och nu efter sommaren så bara kommer hon!!!:) Jag tycker staffarna är så fina...
2
Svar
38
· Visningar
3 167
Senast: dannilall
·
I
Övr. Hund på en sida av en slump idag, J***e Rescue som har hundar för adoption. Jag är supersugen, och vill höra era erfarenheter av att ha...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Det är inte lätt att fatta rätt beslut ibland. Min älskade hund ligger inlagd på djursjukhus sedan nyårsafton efter att ha blivit...
2
Svar
28
· Visningar
4 401
Senast: Bellapops
·
A
Övr. Hund Jag som under ett antal år nu har varit "hundlös" pga att jag helt enkelt inte haft inköpssumman tillgänglig för en ny valp sedan min...
Svar
5
· Visningar
2 992
Senast: Jadzia
·
P
Övr. Hund Äntligen Är hon hemma!
Svar
16
· Visningar
1 153
E
Övr. Hund Finns det ngn här inne med en Bruks schäfer? I mars kommer min puppy :bump: magen bara pirrar och jag håller verkligen på att...
2
Svar
34
· Visningar
2 168
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund Jag har ju länge gått och tänkt på att jag skall skaffa mig en hund till snart. Och nu verkar det som att det blir av :banana: Innan...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: moe
·
Hundträning Jag har nyss beställt in ett halsband som jag ska ha till utställning: Och till det skall vi har ngt slags koppel. Det får inte vara...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: giowanna
·
N
Övr. Hund Hur mycket kostar en agillity bana?:rofl: Nån som vet???:)
Svar
1
· Visningar
670
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min hund har börjat göra kullerbyttor. Ser lite lustigt ut när han bara slänger sig i marken och snurrar omkring. Börjar man skratta...
Svar
8
· Visningar
1 699
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vilka ska till My Dog i helgen? Åskådare eller utställare? Om utställare: * Vad är det för hund du ska ställa ut? * Vilka...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 311
N
Övr. Hund Hej! Jag har en dvärgschnauzerkille på 16 månader som till och från har haft problem med att vara ensam hemma. Nu på slutet har det...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Netty
·
Övr. Hund Här kommer en lista från ett försäkringsbolag. De som har avdrag, är de friskaste raserna, de som har tillägg, är de mindre friska...
2
Svar
26
· Visningar
5 211
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Och hur kan man motverkar att det kommer tillbaks eller kommer det alltid tillbaks? :crazy: :confused: Skäms lite för jag borde kunna...
Svar
6
· Visningar
4 009
Senast: Mysaan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama