Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund kompisen min har köpt en valp för några veckor sen. och ex: den föddes i torsdags så skriver hon upp det och räknar sen till nästa...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Finlandia
·
Övr. Hund :cry: :cry: Var ner och lade in ved i pannan, vilket inte tog mer än ca 2 minuter. Kommer upp och ser dottern 4 år i hallen och på 2...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: lady_vip
·
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: syrran
·
Övr. Hund Jag har nu bestämt mig för att skaffa hund igen.Jag har haft storpudel i 15 år men funderar nu på att skaffa en Whippet. Jag har genom...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Razor
·
Övr. Hund Våran hund har lite spruckna tassar, i trampdynan alltså. Jag vet att det finns lite vårdprodukter, salva och sånt, men finns det inget...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: LionQueen
·
E
Övr. Hund Någon som såg tv-programmet Ett japanskt hundliv på SVT1 ikväll? Till att börja med visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: sucka
·
Övr. Hund Tänkte starta en ny tråd för er som har hundar som sover på speciella sätt ;) Jag hade en gång i tiden en underbar basset hound som...
Svar
14
· Visningar
1 259
Senast: Mischmasch
·
R
Övr. Hund Jag har en lite konstig fråga!! När man ska hem till uppfödaren och kolla på valparna första gången, ska man ha med sej nåt då? Typ en...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: syrran
·
D
Övr. Hund Är hundvakt åt min sambos hund. Vi har precis varit ute o gått 1.5 h, sedan har han fått grisöra att gnaska på. Nu ligger han brevid...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Har en kompis som nu ska skaffa hund. En dobermann. Hon bor ensam i lägenhet, jobbar som timvikarie och har flertalet katter. Hon...
2
Svar
27
· Visningar
2 341
·
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att skaffa en chihuahua då jag har gått och kärat ner mig totalt i dem :) Så till saken. Är det ngn här som har...
Svar
3
· Visningar
809
·
A
Övr. Hund va ute o gick med mina 2 hundar här en kväll, som alla kvällar. men det va jätte kallt så vi tog en kortare sväng runt ett område. där...
Svar
7
· Visningar
984
·
Övr. Hund i väntan på tomten..
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Nickelodion
·
S
Övr. Hund Kolla! Visst är Diesel cool i sitt nya täcke som hans matte har sytt? (dock itne jag som e "matte", utan bara moster :D ) En riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Någon som vet en bvra sida där de visar hur en foxterrier ska trimmas och under tiden den trimmas, vill nämligen lära mig att trimma...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Infected
·
Övr. Hund Vi söker en trimmare, som måste bo i skåne, vi har en foxterier tik mvh josefine
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Josssefine
·
P
Övr. Hund Duschade min tax för en stund sedan och upptäckte att hon hade en stor knöl vid en av "spenerna". Det var endast här och inte hos de...
Svar
11
· Visningar
4 781
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Är inne på att skaffa en vuxen hund, anser mig ha ekonomi, kunskap och möjligheter att hålla hund utom den viktiga delen att jag precis...
Svar
3
· Visningar
2 263
Senast: Galathea
·
J
Övr. Hund Undrar vad det finns för raser som kanske är bättre "första hundar" än andra. Ska inte skaffa någon precis nu då jag och pojkvän bor i...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama