Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vår blandrastik, korthårig, har fått kala fläckar runt ett öga, på nosen, och nu har det börjat på ena tassen. Hon kliar inte, gnager...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Mynta2
·
C
Övr. Hund Snälla Hjälp! Vi söker efter en amma till våra tre valpar som är tre dagar gamla. Mamman har fått akut juver infektion och måste...
Svar
9
· Visningar
1 253
Senast: GaurdianAngel
·
Z
Övr. Hund Min hund har börjat klia sig så förtvivlat i öronen att han ger sig själv små sårskorpor i öronen! Har "hjälpt" honom att klia ibland...
Svar
11
· Visningar
1 561
L
Övr. Hund Hej, önskar lite tips på hur man bygger upp lite muskler på hund. Har en strax 2-årig schnauzer som är lite liten. Egentligen är han...
2
Svar
25
· Visningar
8 440
Senast: ejlin
·
C
Övr. Hund ...på min vovve vid frukostbordet. Spanar in skinkan:d Snälla dåå Tillslut så får han ta sig en skinkbit :angel...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: charmisen
·
S
Övr. Hund Ja, det är väl inte direkt aktuellt med hundköp just nu, men om ett år kanske så det gäller ju att börja tidigt! Tänkte att jag kunde få...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 700
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Har gått och funderat på att skaffa hund nu ett tag. Det måste bli en vuxen hund då jag studerar och sambon jobbar, vilket innebär att...
Svar
10
· Visningar
6 958
Senast: kem
·
Övr. Hund Vem har en hund (eller flera) utav denna rasen? Jag kollar nämligen en hel del på olika hundraser och tror att denna skulle passa mig...
Svar
10
· Visningar
1 790
Senast: Pocahontas
·
R
Övr. Hund Fattar inte hur man kan göra något sådan! Bara döda en hundvalp på det viset, bara för att se snygg ut! Kan inte förstå hur vissa...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: lady_vip
·
A
Övr. Hund vi har hund som går på barf foder, min sambo kan det mesta om det,men jag har nu börjat blanda i lite linfrö och krossad linfrö...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Trissa
·
N
Övr. Hund Mina 2 hundar äter Eukanuba (small breed) men jag tycker att min "större" av de 2 har fläskat på sig en helt del..trotts att jag dragit...
2
Svar
20
· Visningar
2 178
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Funderar på att åka dit :D Vilka fler överväger att fara ??
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Nebraska
·
R
Övr. Hund Jag har ju bestämt mej för att köpa en bullmastiff, och har börjat kolla runt hos olika uppfödare. Igår satt jag o kollade på hunddata...
Svar
14
· Visningar
1 027
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Äldste gammelmannen har åkt på en hejdundrande förkylning och går omkring nysande och snörvlande runt fötterna på mig :crazy: Trots...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: PIRU
·
T
Övr. Hund Hur kan man vara sååååå korkad? Jag förstår inte... Vad tänker folk med? Min hund är jäääättesnäll och han biter aallldrig.. Inte ens...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 517
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har aldrig gillat små hundar men så i helgen fick jag och min sambo vara hundvakt åt världens sötaste och mysigaste Jack Russel-tik...
2
Svar
20
· Visningar
4 375
Senast: percival
·
N
  • Låst
Övr. Hund Någon som gått en kurs hos honom? Bra? Dåligt? Vad kostar det?
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ja, Nu har dom börjat smälla av sina jävla smällare här hemma. Jag har en hund som blir så himla stirrig av smällare så det här lär bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 899
Senast: AnnaJL
·
Y
Övr. Hund Har ni dem i sovrummet eller får de sova någon annanstans?
2 3
Svar
54
· Visningar
2 903
Senast: Paradis
·
S
Övr. Hund Råder det sådan brist på problemhundar och omplaceringshunadar i Sverige att vi måste importera dem? Jag är så himla trött på folk...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 440
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar