Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ännu en blandras tråd, men SNÄLLA ALLA! Ingen vild panik ;)... Jag har en Springerhane med full stam, e röntgade (UA), lysta...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 993
Senast: ako
·
Övr. Hund Mina hundar fick nya sängar i julklapp. Och så här tycker de om dem .:banana: De bara njuter.snarkar och fiser.:)
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Titti-lo
·
Övr. Hund Har fått nys om en toppenkull med Mallar som beräknas i April! Har redan anmält mitt intresse för en tik. Pratade nyss med min underbara...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Jag har länge funderat på det här. En hund som kan eller som man lär höger/vänster, lär man den riktningen utifrån sin egen kropp eller...
Svar
5
· Visningar
1 140
·
H
Övr. Hund Va precis i sovrummet o kunde inte låta bli att smygfota lite på min, icke ont anande, voffa...:D Undra om hon drömmer att hon är...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: ocean
·
Övr. Hund Någon som har lite roliga foton på hundar som gör nån knasig min, eller gör nåt lite ovanligt eller gulligt? länka gärna till stora...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 364
Senast: woffihaa
·
Övr. Hund Jag har som många vet mycket planer kring ännu en hund. Denna gång en tik av rasen Kelpie :love: Jag vet att jag klarar av ännu en hund...
2
Svar
36
· Visningar
2 254
Senast: sucka
·
G
Övr. Hund Nu är det precis ett år sedan vi var på väg till djursjukhuset. Det känns så vemodigt. Vi åkte in med vår 7 åriga schäfertik som blivit...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Mischmasch
·
S
Övr. Hund Jag har funderat lite på en hund. Mina föräldrar har en goldentik och många i slläkten har hund så jag är ganska hund van. Jag vill...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 264
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad fina dom har blivit :love: Tiken nu 10 månader Hanen nu 6½ månad Det är "min" uppfödare som ställde upp dom sist vi...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: OzzyN
·
Övr. Hund Alltid intressant att höra hur hundfolket firar nyår! Själv så tänker jag laga god mat och sitta hemma. Min hund är inte skotträdd men...
2
Svar
34
· Visningar
2 408
Senast: rattalskare
·
T
Övr. Hund Idag tror jag att min hund gjort sin första analsäckstömning. Jag har ingen erfarenhet av detta och vet inte vad jag ska göra. Och han...
Svar
19
· Visningar
8 471
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Min hund är ju allergisk mot diverse ting, men allra mest mot damm. Oavsett hur mycket vi städar kommer vi aldrig komma ifrån att damm...
2
Svar
23
· Visningar
4 514
·
S
Övr. Hund Kullen har kommit och jag ska åka och titta på dem nästa vecka !! :) 3 Tikar och 1 Hane !! Rasen är en Jack Russel.... Jag är...
2
Svar
33
· Visningar
1 745
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund ... passar jag och min hund på att hälsa till er. Och vi hoppas att det blir en lugn inledning av det nya året, det hoppas vi att vi...
Svar
6
· Visningar
741
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Har suttit och funderat lite och precis insett att jag inte har en aning om hur jag ska göra med Mulle när vår bebis väl får för sej att...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 400
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag har en gammal blandras tik, blir 12 år nu i januari. Alla hannar är henne i rumpan hela tiden.... precis som om hon luktar...
Svar
9
· Visningar
1 802
Senast: giffan
·
A
Övr. Hund Nu hoppas jag att länken funkar =) Min kille lyckades få Zacha på film då hon såg stallkatten springa förbi...
Svar
1
· Visningar
571
Senast: aenglah
·
Övr. Hund Min hund bröt av ena framklon alldeles nyss. Den är av ungefär där pulpan slutar, så det blöder lite. Ca 5 mm. Vet tyckte att man...
Svar
14
· Visningar
2 838
Senast: Sony
·
E
Övr. Hund Varför registrerar man inte sina valpar? Sitter och tittar på annonser då jag är på jakt efter en till hund,i en del annonser står det...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama