Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi hade kameran med oss ut igår. Tyvärr blev inte bilderna så superfina men jag delar med mig av dom här i allafall. Önskar att han...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: linafina
·
Övr. Hund Finns det någon här som har erfarenhet av sterilisering på tik? :smirk: Tänkte göra det på min papillontik (som är två år), till våren...
Svar
14
· Visningar
5 841
S
Övr. Hund Jag vill undra vad ni/du ger i julklapp eller present till er lilla vovve ? :bump: Eller du kanske inte gör det alls !? Själv tänker...
2
Svar
20
· Visningar
1 706
Övr. Hund Min tik har börjat löpa.... Men jag vet inte när. Hade ni gått till veterinär för blodprov eller gått med henne till hanhunden för en...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: scotty
·
F
Övr. Hund det är inte lätt att vara liten valp när de e massor av snö!! sött va :love:
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Frieserhäst
·
Y
Övr. Hund Tänkte köpa en aktiveringsleksak till lilla valpen som inte får göra mer än rasta pga en sträckning. Vad är bäst, en boll eller pyramid?
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Yahoo
·
Övr. Hund Över helgen vaknade mitt hundintresse igen, när jag hjälpte en vän att passa hund. Jag har alltid älskat hundar, men har inte haft egen...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Dravena
·
G
Övr. Hund Idag upptäckte min tik något djur i skogen som hon satte fart efter. Jag höll precis på att värma en av tassarna på hanen och stod med...
2
Svar
36
· Visningar
2 469
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Fara eller inte :confused: Tycker det verkar lite rörigt system att kora länsmästern.. Iaf Här kör dom hund mot hund, oavsett ras. 2...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Kanske redan finns en sån här tråd? Hittar den inte iaf.. Men, har någon något tips på hur man håller hunden lugn under nyårsafton, med...
2
Svar
29
· Visningar
6 891
Senast: Etoile
·
Övr. Hund Vad gäller egentligen? Har inte jägare strikt ansvar för sina hundar också? Bakgrunden till min fråga är att jag idag var ute med...
Svar
13
· Visningar
3 003
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Ja jag är lite tjatig jag vet...men såhär fin blev han :love: Tack för Buke :bow: Och tack till Säljaren ;)
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Vi har en granne med mycket besvärlig hund. Eller rättare sagt, hunden har problem med sin ägare. En fyllgubbe som knappt kan ta hand om...
Svar
17
· Visningar
1 345
Senast: escodobe
·
G
Övr. Hund Det händer ju alltid något....en hund sätter i sig julskinkan eller en hel chokladask. Så som rubriken löd: Vilka hyss eller...
2
Svar
23
· Visningar
1 642
Senast: minna_mook
·
P
Övr. Hund Nytagna kort på valparna hos "min" uppfödare. "snott" kortet från hemsidan. Lilla Frilla :love:
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Gefjun
·
F
Övr. Hund tänkte höra om det finns någon här på buke som vet en bra kennel på nakenhundar i england??:banana:
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund Jag var ute i snön idag med vovvarna (min o föräldrarnas). Så här kul är det att ha lång päls i snön! Hmmm... :D Svårt att gå...
Svar
16
· Visningar
5 713
Senast: skuggi
·
G
Övr. Hund Tänkte skaffa en lång lina till Selma som vi ska ha på promenader och träna inkallningar m.m.. Undrar vilket material som är bäst? De...
2
Svar
38
· Visningar
5 443
Senast: lady_vip
·
A
Övr. Hund Hej! Har gått ett bra tag och funderat på att skaffa en till hund. Var i sommras tvungen att ta bort en omplacering. Då jag verkligen...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Min hund har inte alltid varit den lättaste att hantera. Men de flesta problemen verkar vi ha löst någorlund. Förutom detta med att han...
Svar
16
· Visningar
1 284
Senast: Lintu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama