Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund har inte alltid varit den lättaste att hantera. Men de flesta problemen verkar vi ha löst någorlund. Förutom detta med att han...
Svar
16
· Visningar
1 284
Senast: Lintu
·
Svar
13
· Visningar
1 586
Senast: Ia*
·
Övr. Hund Ni som läst min andra tråd: "När hunden biter" vet vad jag pratar om. Max ska lämnas bort till en kompis tills allt ordnar sig, så det...
Svar
6
· Visningar
1 892
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Visste inte var jag skulle sätta den här tråden (flytta om det behövs). Nåja, såhär är det: Sålde min hund för snart ett år sedan...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Nu finns det lite nya bilder på Harry på hans uppfödares hemsida. Dock var Harry svårfotad då han blev överlycklig när dom kom och...
Svar
6
· Visningar
792
Senast: Yeah
·
Övr. Hund isvakstränar ni era hundar? jag glör det just för att slippa det hemska i att behöva stå o se på hjälplös medan hunden drunknar som...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Det är detta jag menar är en oseriös hund annons: http://www.blocket.se/vi/6830576.htm?ca=23_11_s Varför lär man hundar att gå i...
2
Svar
37
· Visningar
3 443
Senast: Ramona
·
J
Övr. Hund här kan väl alla lägga upp bilder på sina söta julhundar! :love: I början av kvällen. Burre har öppnat sin första present...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: gullnosan
·
Övr. Hund Min hund är sjuk, har fått svar på alla prover osv. Han har tydligen.. eh.. blablablaaa kronisk kolit. Tydligen är hela hans tarm...
2
Svar
28
· Visningar
3 135
Senast: Lintu
·
Övr. Hund Ne ska jag åka och titta på en imorgon!!! :bump: Det är en 4 årig Welsh springer spaniel! En hane! (jag som skulle ha en engelsk tiik...
2
Svar
30
· Visningar
1 916
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Idag hände det som inte får hända Min hund bet ett barn När jag va i stallet hände det. Mamma hade kommit in genom ytterdörren...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 193
Y
Övr. Hund I går kväll vart vår lilla valp som tokig när vi skulle ut och kissa och drog ett rejs i snöyran. Det hon inte tog med i beräkningarna...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: amalia
·
Övr. Hund Någon som kan ge mig lite tips på hur jag ska hjälpa min hund att få ett bra första nyår, nu när det snart är dags för pangpang och...
Svar
19
· Visningar
2 903
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Kan vi inte göra Bukes alldeles egna "tips-tråd" för generella frågor kring hundvård (skador etc.). Exempel: Jag har hört att...
2
Svar
28
· Visningar
4 178
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ja, hur gjorde ni för att hunden skulle godkänna den hyffsat okända främling som helt plötsligt fanns överallt och tog massa tid...
2
Svar
22
· Visningar
1 970
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund ni som gjort det på era hundar, hur gick ni tillväga? Hur gammal ska hunden vara? Funkar alla raser? Hur går det till?
Svar
3
· Visningar
3 484
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Min lilla älskling blev friserad idag.. vanligt vis brukar ja lämna ganska mkt "man" på honom. Men idag slog vi till med en tuppkamm...
Svar
13
· Visningar
1 033
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Igår hörde vi vår tik gnälla till bakom stallet sedan kom hon springades tillbaks och gnällde. Vi förstod inte riktigt vad som hänt men...
Svar
6
· Visningar
808
G
Övr. Hund Vilken hundras har de sötaste valparna tycker ni? Jag säger (konstigt nog ;)) staff :love: : Rynkig Promenad Min...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
17 083
Senast: Blueeyes
·
Hundträning Nu är bara fråga.. Är jag för hård? Min lilla tjej praktiserar anfall är bästa försvar. Idag när hon följde mig till stallet var hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 251
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar