När hunden biter

Sv: När hunden biter

Jag var ju inte där och såg händelsen, så självklart kan det ju vara något min kompis uteslöt när hon sedan berättade för mig om det.

Vet att hunden redan innan var MH-testad med ett "bra" resultat.

Jag har själv svårt att tänka mig att han skulle ha gjort grannens hund illa.

Däremot så stormades min killes lägenhet då jag var där en gång med hunden. Polisen var riktigt otrevlig när det gällde min hund. Detta har gjort att jag har bildat mig en negativ uppfattning om hur polisen är mot kamphundar.

Men som sagt har säkert inte alla poliser fördomar.

Sv: När hunden biter

Det är korsning mellan lite olika raser.

Jag menar, att om ett halvår tex. Om de då vill anmäla, då görs det väl inget åt det på samma sätt som om de skulle göra det nu?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: soom
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 164
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 275
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 902
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar