Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Våra pojkar fullkomligt älskar julen och blir som ungar när paketen ska slås in, vi pyntar granen osv. Nu har iof labradoren lugnat...
Svar
16
· Visningar
1 065
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur gör ni egentligen? Jag vill jättegärna skaffa mig en bästa vän igen då jag var tvungen att ta bort min tik för drygt 3 år sedan...
Svar
17
· Visningar
2 159
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Hur ofta ger ni er hund mat och vad för sorts mat? Ras och ålder?
6 7 8
Svar
148
· Visningar
8 897
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund Jag är en dålig hundägare.. jag skyddade inte min hund i dag från tomten.. tomten överaskade henne när hon låg i mitt knä och sov, jag...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund jag hamnade i en diskussion om stackel idag. jag hävdade att stackel inte var förbjudet enligt svensk lag, han hävdade det motsatta. vem...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 876
Senast: Jadzia
·
G
Övr. Hund Önskar Gazzan och lilla Charlie=)
Svar
3
· Visningar
749
Senast: sofiie
·
P
Övr. Hund Jag har förälskat mig i Briarden :love: , och funderar på att köpa mig en så småningom... forhoppningsvis :) Jag vill ha en stor...
Svar
13
· Visningar
2 477
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Hur många här är det som låter sina hundar dra? Antingen för hobby eller för tävlan? Hur ofta tränar ni era hundar? Vilket slags...
Svar
2
· Visningar
1 189
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Är det någon här som har en sån??? Jag har funderat länge nu, och jag vill ha en liten hund.... MEN den ska klara av att vara med mig...
2
Svar
20
· Visningar
3 829
Senast: ratataa
·
G
Övr. Hund Nu på kvällspromenaden så hittade båda hundarna något riktig riktigt äckligt att rulla sig i. De försvann in någon meter in i skogen och...
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: ann80
·
Övr. Hund jag har funnit ett sätt som kan fungera att ta bort lukten av lik,bajs,kiss osv. kom ihåg det nu i veckan efter att min nya hanhund...
Svar
2
· Visningar
1 013
Övr. Hund är det fler som sökt eller ska dit på castingen 7-8 januari än jag och min lille vovve?? :banana: varför jag startar en ny tråd är...
Svar
10
· Visningar
811
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Min tik har börjat med en konstig sak när vi är ute på promenad. Hon går ju alltid lös ute i skogen, på vägar där andra hundar...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: CA
·
Övr. Hund Tiken, 6 år i mellandagarna, bekymrar mig en del just nu. Det är normalt en glad och aktiv hund som alltid vill vara med. Men nu senaste...
2
Svar
29
· Visningar
5 127
Övr. Hund Vilken söt sak jag hämtade igår:love: Kolugn och hur snäll som helst min pärla:bow...
2
Svar
24
· Visningar
1 528
Senast: Meibla
·
G
Övr. Hund Här har man lagt ner mycket tid och träning på att få bra apporteringar. De apporterar det mesta. Jag har tränat på glasflaskor...
Svar
17
· Visningar
1 036
Senast: Tippan
·
J
Övr. Hund Hade medlemesmöte med OG´t i lördags, pratade lite då hur vi skulle lägga upp träningen i vår, till nästa gång vi ses skulle vi ha...
2
Svar
39
· Visningar
1 957
Senast: Willows
·
Övr. Hund Har precos lärt mig ladda upp bilder på photobucket.. därför lägger jag in en provbild här :)
Svar
5
· Visningar
814
Senast: sofiie
·
Övr. Hund Jag har blivit helt förälskad i storpudlar! Var och kikade på en massa av dessa skönheter på Stora Stockholm förra helgen. Är det någon...
2
Svar
21
· Visningar
5 334
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Har letat så jag håller på att bli knasig.Ska göra ultraljudstest för hjärtat på min tik...och på kliniken sa de att sådana intyg ska...
2
Svar
29
· Visningar
2 135
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar