Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan tillägga att om jag inte minns helt fel så får vita schäfrar paras med normaltecknade, därav att det blir blandade färger på valparna..
Vilket inte är tillåtet hos Vit herdehund, som är samma ras
Jo Vit Herde reggas i SKK och vit schäfer i VSHK, fråga mej inte varför.. vet dock att man kan mönstra in dom som är reggade i vshk som vit herdehund och då bli reggade i SKK.
Men det e väl som jack russel? En del är reggade i skk o en del i nån annan klubb. (där har jag ingen koll alls dock)
Oh my god... Det där får jag kolla på senare. Fattar nada Vet bara att jag hamnde mitt emellean två domare som skulle avgöra om en hund var tillräckligt vit för att få godkänt som vit herde
Hundavel & Ras
Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Juridik & Ekonomi
I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
Hundavel & Ras Det finns ingen tydlig gräns i form av något mått, det handlar ju om en helhet på skallen så som längd på nos, bredd på skallen, grunda...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.