Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hundar med humor :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Svar
10
· Visningar
1 074
Senast: sofiie
·
K
Övr. Hund Han vill inte lyfta svansen, han som annars viftar ständigt.:( Längst ut mot svanstippen känns det lite "knotigt", och där smärtar det...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund vet precis vad jag ska ha som nästa hund,men vore lite kul att se vad ni tycker. Jag är 15 år,hundkunnig. Har haft hund i familjen hela...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 864
Senast: Curlyhorse
·
T
Övr. Hund Vovven som i vanliga fall inte alls gillar leksaker mer än max 5 min har nu fått en pipleksak som har älskar! Problemet är bara att...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Tofflan
·
Y
Övr. Hund Vad ska ni ge vovven i julklapp? Själv ska jag ge min leksaker, godis & ben. :d :smirk:
Svar
13
· Visningar
975
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Här är mitt bidrag till årets julhälsningar! http://hem.passagen.se/ewa123/godjul2005.jpg Får jag se på era? :)
Svar
18
· Visningar
1 097
Senast: scotty
·
R
Övr. Hund Hur lär man lättast en hund att gå i "grimma"?
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund Någon som har en Grand Danois, Shar-Pei, Chihuahua, Pinsher? gärna bild :D
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: ChristinA
·
H
Övr. Hund Har ni tänkt på detta? Att om ni tagit för vana att när ni möter någon med hund att ni hälsar på hunden först och sedan husse eller...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 291
Senast: Tibra
·
S
Övr. Hund Hejsan jag ska nog bli hundägare till en Foxterrier eller en Jack Russel Tik. Jag behöver ett namn, Helst något Disney namn. Själv har...
Svar
7
· Visningar
5 074
Senast: soffeloffan
·
P
Övr. Hund Jaha, jag ska troligtvis åka och titta på på border valpar i helgen! 5-veckors ulltottar. Jag ska inte köpa bara titta. Hur många tror...
2
Svar
34
· Visningar
1 926
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hur långa klor har era hundar? Hur långt framför trampdynan sticker de ut? Jag klipper klorna på min hund en gång i veckan. Men de...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Efter att ha läst tråden om den sjuka greyhounden, av Alexanda_W, funderar jag på min whippet. Båda dessa raser ligger i farozonen eller...
Svar
2
· Visningar
1 342
Senast: Tippan
·
Övr. Hund på olika raser. Ni som har dessa raser, vad ligger priserna på? Har en kompis kompis som ska skaffa hund.... vet inte hur långt de...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Buttercup3
·
Övr. Hund Nej, det blir det inte. Plutten är inlagt på sjukhus och ska stanna där över natten. De skulle ringa igen imorgon och förhoppningsvis...
Svar
9
· Visningar
867
Senast: Timsetim
·
N
Övr. Hund Ja efter den där läskiga "valp"-bilden så tycker jag att vi återfår den mentala bilden av riktiga valpar. Så vad vore bättre än att visa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 667
Senast: Warmia
·
R
Övr. Hund Funderar på om vår nästa hund ska bli en finsk lapphund. Tycker att dom är jättefina, lagom stora och gudomligt söta.Har ngn haft en...
Svar
7
· Visningar
1 345
Senast: mallan
·
Övr. Hund upp hunden i vikt? Han ser ut som ett spjälstaket :crazy: Har testat RC, Specific, Klass, Nordic och Standart till honom (under 2 års...
2
Svar
29
· Visningar
1 575
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Nu behöver jag hjälp! Pappa (och mamma iof, men det är oftast han som går med hunden i mörkret...) önskar sig en...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter alla slags möjliga (och omöjliga:p ) hund-namn. Alltså vad djuret hund kan kallas för: (engelska går oxå bra)...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama