Valpbilder (på riktiga valpar!)

Sv: Valpbilder (på riktiga valpar!)

semlanspiedtpojke2.3v2.jpg

Herregud så söt! :love:

Men boxervalparna var också helt bedååårande, bland de sötaste valp-raser i mitt tycke.... :love:

Boxervalpar är ju det sötaste som finns! Är stolt ägare till en boxer på 1.5 år...fortfarande bedårande söt! Som valp var han en trafikfara...folk fullkomligen kastade sig över honom! En sån pussig boxer som jag har får man leta efter!
kram

Tyvärr har jag inga valpbilder min älskade Ronja som gick bort för 2v sen och jag äger ingen vovve ännu men på söndag ska jag hämta hem lilla Nikita som är samma ras och typ som Ronja var:
1027781.jpg

Vilken sötnos!! :love: Vad är det för ras?

Oj ser dom ut så när dom är bebisar? :) Det var ganska likt en softie.. men lite fel färg! ;)

Men visst är han söööööt!
Och nu är det klart vilken det blir =)
Det är han på bilden som flyttar hem till mej =) åhhhhhh....

Hihi... Vilken söt en! :) Vad är det för ras?

naturElle skrev:
Vad kul! Boxrar är jättetrevliga hundar! Väldigt självständiga o charmiga, mysiga o snälla. De blir aldrig "gamla", de är alltid unga i sinnet! :)

Vill du ha en vit valp så kan jag tipsa dig om att ringa till uppfödare o meddela detta!

Kolla mer boxrar på www.boxerklubben.nu

Ok =) då ska ja göra de, vet inte när ja ska skaffa en men förhoppningsvis inom en snar framtid :)
Tack för länktipset :) :bow:

Här har vi ytterligare några sötnosar!

White_Princesse.jpg

Sötis Hiljaa!

SuperB.jpg

Min "xtra hund" Super Börge!

Liknande trådar

Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 494
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 778
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 333
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama