Från valp till vuxen - en bildtråd!

Embla.webp

Min yngsta hund, som valp och från idag (snart 2 år). Hon har precis tappat nästan all vinterns underull (hon har tydlig skillnad på tjockleken på vinter och sommarpäls), och om jag kollar på äldre foton har hon nog aldrig varit så här mörk tidigare. Tjock, fluffig svans som inte riktigt syns på foton eftersom hon har svårt att vara stilla :p

Visa bifogad fil 141669
Min yngsta hund, som valp och från idag (snart 2 år). Hon har precis tappat nästan all vinterns underull (hon har tydlig skillnad på tjockleken på vinter och sommarpäls), och om jag kollar på äldre foton har hon nog aldrig varit så här mörk tidigare. Tjock, fluffig svans som inte riktigt syns på foton eftersom hon har svårt att vara stilla :p
De av hennes släktingar (ALW-hundarna) som är Soblar och har hennes pälsvariant blir oftast lite mörkare när de blir fullvuxna. Men också det du är inne på, stor skillnad på sommarpäls och vinterpäls (och det påverkar också färgen ganska ofta).

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 346
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 998
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka