Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Hej! Undrar om någon har erfarenhet av dessa fina hundar? Vill veta så mycket som möjligt..
Svar
3
· Visningar
717
Senast: crazy
·
Övr. Hund P-piller finns ju för katter. Finns det även för hundar?
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Solis
·
L
Övr. Hund Vilka har golden? :) vart är dom från, och vad gör ni med dom?
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Pamme_Jaspin
·
S
Övr. Hund har bestämt mig för att köpa en hund i storlek small :) men har inte helt kommit fram till vilken ras som skulle passa mig. vi har...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 805
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Har märkt att hundägare är dåliga på att sätta reflexer på sina hundar. Hur väl syns ni egentligen? Sirius har reflexsele och halsband...
2
Svar
34
· Visningar
2 042
Senast: Lazio
·
Övr. Hund vad är det för krav på utställning och var hittar man bestämmelserna? jag har letat lite på skk.se men hittar inte.
Svar
3
· Visningar
1 922
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Nån som vet var man kan få tag på mönster för att sticka hundtröjjor? Jag har tröja på min ena rexkatt när han åker bil eller när han...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Haukur
·
G
Svar
8
· Visningar
945
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Hur gick det för er allesammans, ni som ställde ut? Och ni som besökte, vad tyckte ni? För oss gick det "sådär". Jag är jättenöjd...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Kan någon vänlig själ hjälpa mig med att tyda detta resultat? Sökte på andra trådar men fick inte ihop det riktigt. HD: Swedish Grade...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Fördelar och nackdelar med en tik eller en hanhund? Vad ska jag ha? Har erfarenhet av tikar, dock ingen hane. Kan man kastrera en...
Svar
9
· Visningar
5 775
Senast: replica
·
Övr. Hund Efter mkt om och men så har jag gjort det jag aldrig skulle göra. Köpt en halti till Mulle :o Jisses vilken skillnad det blev på...
10 11 12
Svar
236
· Visningar
12 518
Senast: Ambra
·
M
Övr. Hund Jag har en fem-årig cocker spaniel tik som inte går ihop med andra hundar. Jag bor hemma för tillfället där det finns två andra hundar...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Martina_85
·
Övr. Hund Ärligt talat, vad är det för fel på Bl*cket?? Varför anses det totalt oseriöst att både köpa eller sälja hund där? Jag tycker att det...
2
Svar
33
· Visningar
2 333
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Måste föräkra min vovve som jag ofrivilligt fick på halsen. Massa krångel sedan hans tidigare ägare dog och nu står det klart att jag...
2
Svar
26
· Visningar
1 946
Senast: Trissa
·
F
Övr. Hund jag är hundvakt åt en liten mops :D tycker inte om små hundar, men denna är bara underbar! lilla goliat! :love: och en när...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Tog några kort med mobilen på min "hund-släkt" Mina vovvar, Xera & Lexie på stan.... Xeras pappa Nalle, har hunnit bli 11 år...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 385
Senast: pulkan
·
S
Övr. Hund Fick precis reda på att en jobbarkompis till mig hämtat hem en 10 veckors jackrusselvalp i helgen. Redan idag är valpen ensam hemma...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 999
Senast: CallMeAce
·
J
Övr. Hund Hej! Jag skulle vilja ha lite råd från er hundkunniga om vilken ras som kan lämpa sig till min svärmor. Hon har börjat prata om att...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Två hundar soande under täcket i sängen i sovrummet. Högljutt snarkande. Jag är i köket och delar ett kokt ägg. Jag tappar en tunn...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: CA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama