Försäkra hunden!

Sv: Försäkra hunden!

Hej jag har min blandis fösäkrad i agria. Han är två år.
4000:- liv
60000:- vetvård
5000:- rehabilitering
4000:- ersätning antibiotika
1000:- självrisk +
20%
betalar 198:-/mån
mvh tuttan

hunden måste vara id-märkt. det gäller väl alla hundar födda efter 95, eller vilket år det nu var.

cillamuffins skrev:
hunden måste vara id-märkt. det gäller väl alla hundar födda efter 95, eller vilket år det nu var.

jahaja, det kändes ju bra.
Har ingen aning om fall hunden är ID-märkt, finns inga papper som hellst på hunden.

Kan man id-märka vuxna hundar, och vad kostar det?

Tror snarare det är hundar födda efter 1/1-93 som gäller. Att jag skrev specefict om just Folksam var bara för jag själv har detta bolag...men självfallet gäller detta för alla bolag.

visst kan man märka vuxna hundar! görs med chip eller tatuering i örat. chip är nog billigast och kostade ca 250-300 spänn för 5 år sedan. tror inte det är mycket dyrare nu.

hej skaffa inte if för dom tror dom kan göra som dom vill. vår hund kom nästan precis från djursjukhuset och när vi skulle betala så hade som sagt nej så vi fick betala hela beloppet på nästan 5000kr

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 760
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: The Beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama