Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

U
Övr. Hund Min hanhund, 2,5 år, har börjat kissa inne. Detta har pågått ca 3-4 veckor och det är alltid på samma ställe, i närheten av matskålen...
2
Svar
25
· Visningar
18 698
Senast: Docka-93
·
T
Övr. Hund Vi var iaf några som lyckades ses i alla hast på HUND 2005 :p Men sådana här dagar så känns schemat packat trots att man skulle vilja...
2
Svar
23
· Visningar
1 834
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Efter den hastiga bortgången av Servicehund Faith 5 år gammal,så är dte gamlingen Sarah kvar,11 nästa år. kärringen som överlevt...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Min hundskara har utökats med pojkvännens två hundar, en hane och en tik. Min Enya har svårt för att komma överrens med hans tik, så det...
Svar
3
· Visningar
2 021
Senast: slangbella
·
R
Övr. Hund http://pedigree.netminers.dk/Tracker/Presentor.aspx?survey_id=37&cid=pedigree Hjälp Pedigree bli bättre ägna 5 minuter åt deras...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Heej! Nu är hon äntligen hemma lilla Nikita! :) Jag knatade över till lantmännen o köpte en liten boll o så fick jag syn på Denta...
Svar
5
· Visningar
1 794
Senast: Novelette
·
B
Övr. Hund För- och nackdelar? Min hane på drygt 1 år är jätte jobbig just nu. Han springer bara runt med nosen i backen och luktar och...
2
Svar
31
· Visningar
2 594
Senast: ejlin
·
Övr. Hund Ja, då är Arne hemkommen från Stora Stockholm. Glad som få!:D Arne var först in av 80 st dvärgpinschers, men han råkade tro att han...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: giowanna
·
T
Övr. Hund Så småningom ska det bli en till familjemedlem här hemma, bara vi kan luska ut vilken ras vi ska ha. Jag har haft Beardis och Schäfer...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Är normalt sett inne på hästsidan men var inne här och kikade lite eftersom man ju även är hundägare. Nu tänkte jag komma med en lite...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 112
Senast: FjantaZ
·
G
Övr. Hund PANIK! när vi kom hem idag hade hunden (troligtvis) tryckt i sig ett helt paket med talgbollar (4 st) INKL det mesta av nätet runt...
2
Svar
36
· Visningar
5 391
Senast: Mammadutt
·
O
Övr. Hund Är det nån som har koll på någon bra sida, visst finns det kennlar länkade på svenska kennelklubbens sida , men ingen som visde bra...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: ocean
·
M
Övr. Hund Finns det nån mer än mig här som har en grandis hemma på sofflocket?:) Hur är era hundar till beteendet? Som dom ädla, lugna hundarna...
2
Svar
20
· Visningar
2 597
Senast: ocean
·
Övr. Hund Jag har stora funderingar på å skaffa mej en liten chinese crested dog..har hittat en kennel som verkar bra och som ska ha valpar till...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: Felliin
·
Övr. Hund :) Visst är dom bara för mysiga? :love: Jag vill se mer bilder som illustrerar uttrycket "som hund och katt" antingen det är på...
2
Svar
26
· Visningar
1 905
Senast: naturElle
·
N
Övr. Hund Hela sommaren o hösten har varit en psykisk mardröm för mig (hänt en massa tråkiga saker inom familjen) vilket har gjort att vovven...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Javan
·
Övr. Hund Upptäckte att "lill" tiken (6 månader)har stora bekymmer med sin bak.Hon snurrar o far stup i kvarten (inomhus). Nu har jag förstått...
Svar
12
· Visningar
6 152
Senast: naturElle
·
O
Övr. Hund Jag passar min systers tik som just har valpat. Men jag är lite orolig för att hunden är sjuk. Valparna är 5 dagar. Det är 11 valpar...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: Jaahl
·
B
Övr. Hund Tycker det är lite roligt varifrån hunden fått sitt namn... Sen är ja sjukt uttråkad oxå :angel: Benso är iaf döpt efter...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 219
Senast: Turali
·
Övr. Hund Jag är inte alls en mesig människa. Daltar inte med valpar osv. Men det här med att låta valpen vara ensam hemma.. det vet jag många har...
Svar
14
· Visningar
2 229
Senast: Hot Shot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama