Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund SIRI Goodwills White Pearl at Rivervalley Första gången jag såg henne, längst till höger: Är det en utter? Nej det är...
Svar
11
· Visningar
947
Senast: fragansia
·
Övr. Hund Måste uppdatera er med lite nya bilder på Zack... :p Han är född den 26 juli... Och så här liten har han vart...
Svar
4
· Visningar
689
Övr. Hund Har som kanske någon vet en foderhund, en pinscherhane på 2,5 år. Han har varit här i en månad ungefär. Nu för en stund sen skulle han...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: fjutten
·
Övr. Hund vad kostar bajspåsar? är de billigare eller dyrare i förhållande till vanliga plast-/fryspåsar? använder fryspåsar när jag rensar...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: jos
·
Övr. Hund .. idag skulle jag och familjen åkt o tittat på en 10v gammal collievalp som var till salu. Vi pratade med uppfödaren för 1 vecka sen...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Nu vill jag starta en jultråd :) det är ju inte långt kvar till julafton nu, och med tanke på vad det är för (skit) väder så behöver vi...
2
Svar
32
· Visningar
5 548
Senast: Minerva
·
P
Övr. Hund Jo, tänkte dela med mig av vad som händer på min promenad till stallet. Dom dagar jag tar bussen till stallet så får jag en kvarts...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Min foxterrier har aldrig varit hos veterinären på kliniken. Jag köpte honom av en veterinär, så alla vacc görs när vi träffas eller i...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund hallå! Tänkte kolla med er här inne vad ni tycker om att småhundar som hoppar upp för att hälsa på er, tycker ni det är okej? Jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 325
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Ska snart välja vilka gymnasium jag vill söka till.. Och har ett litet problem minst sagt. Jag har kollat på ett gymnasium som hade...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Kan inte vi alla lägga in de finaste bilderna vi har på våra hundar, kanske med en kort motivering till varför just den bilden är en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 983
Senast: naturElle
·
Övr. Hund ytterligare en tråd om fundering på blivande hund... Nej det är inte aktuellt här och nu, kanske om ett- två år eller så. Jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: skogstomten
·
Övr. Hund ... hästpass-tjafset som utspelar sig lite här och där så undrar jag över de kära hundägarnas laglydighet. Har ni alla märkt och...
2
Svar
28
· Visningar
1 446
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Bah! Jag är så nervös. Imorgon bitti kommer Focus att läggas under kniven för en rejält mag- och tarmutredning. Eventuellt kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 597
Senast: Rea
·
Övr. Hund Vi hade ju för ett tag sedan problem med vår hanhund då en av tikarna i byn löpte. Han var alltså helvild vilket går att läsa om i den...
Svar
6
· Visningar
743
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Nu har Zuzzi tatt en massa bilder på Mig å Tilly :D Två stycken visar jag nu! Är dom inte fina :D :bump...
Svar
11
· Visningar
903
·
D
Övr. Hund Jag fick just ett telefonsamtal från en kompis vars tik just fått valpar. Och när valparna var tre dygn gamla dog mamman. :crazy: Nu...
Svar
3
· Visningar
4 294
Senast: Bjäbban
·
E
Övr. Hund Lilleman Tintin, mattes bebis :love: http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Nyarumhundar001.jpg Stirrar jag på...
Svar
9
· Visningar
1 047
·
D
Övr. Hund :) hej, jag är ny medlem här på bukefalos, har suttit och läst era mess i timmar och åter timmar, och känner mig mogen till att kanske...
2
Svar
23
· Visningar
1 712
Senast: Krysantemum
·
Övr. Hund Jag undrar över hur det är när tikar löper. Jag har ju Izor, som är en dvärgschnauzerhane som har blivit könsmogen, och hans bästa...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama