Era bästa bilder

Åh va sööt din vovve var! Här är min, en Pointertik som fyller tre i december. Riddarsporrens Diva heter hon (syskon: Dinah, Djaga, Dust, Dajm, Djäkel, Decide, hehe jag gillar dom namnen!).
Här står hon på gräsmattan och glor. Tycker den bilden är rätt fin, inga skuggor ivägen och man ser hela henne.
En av favoriterna är när hon hargodis på nosen. Just denna bild är fn för hon tittar på mig och det är fint väder. :)

Inte den bästa, men jag orkar inte leta upp nån bättre nu..
5310-1.jpg

Underbara bilder på din hund!
Jag kan inte något om denna sida ännu, för jag är helt ny.
Därför vet jag inte hur man lägger in bilder.
Eller jo, lite. Men jag har inget som jag kan lägga in från internet. Aja... :)
Underbara bilder! :)

Jag undrar också, var lägger man upp dem smidigast?
Hade starphoto innan, men det var bara klabb...
Försökte fuska och kopiera in fotot direkt i tråden, men buke verkar vara fusksäkert här hos mig. Det gick inte kopiera in den! :D

Tack! Det tycker jag med! :) :love:

En underbart sävlig, kärvänlig och kelsjuk dam var hon!

Glömde ju! :o

Jag valde den här bilden för hon ser ut som den drömmare hon var. Alltid i egna tankar... Jag gillar bakgrunden och det hårda gräset i förgrunden. Hunden är mjuk och gosig. Det blir lite av kontrast, tycker jag.

Men hon var aldrig min. Jag var dagmatte åt henne! :love:

Här är bilder på två av våra hundar. Kanske inte så vackra, men jag är inte så bra på fotografering, jag övar.

177054924khpspq_th.jpg

177053642rclnrg_th.jpg

Re:HUR??

har ni lagt in eran bilder? Måste man ha en hemsida för det? :cry:

Det finns olika ställen som man kan skapa ett konto (gratis!) där man kan lägga ut bilder. Tex. Webshots (där man inte kan direktalänka till bilderna) och Photobucket (använder jag!) Båda är simpa och enkla internetsidor! Pröva någon utav dem! ;)

*lånar knapp*

dscf0395.jpg

jag älskar den här bilden :love: det är jag som står uppe på bryggan som hon tittar på :)

*Lånar oxå knapp*

Vet inte om det e dom bästa bilderna, men dom får duga :D

etthangora_orig_se.jpg

han e så söt så. :)

serannusotareut_orig_se.jpg

Ännu sötare :love:

namnlos3_orig_se.jpg

helt fokuserad på fåren. urkass bild, men den får duga :)

Helt otroligt vilka fina hundar det finns!

Här kommer mitt bidrag; Ett foto där jag fångat alla mina favoriter, Vår dotter och våra tre hundar! :love:

fisketur.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka