Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund varför ska det vara så svårt att komma på namn till dom små småttingarn!? Vi i familjen är väldigt oense om vad vår lilla rottis hane...
2
Svar
21
· Visningar
3 012
Senast: fragansia
·
Övr. Hund "Hur är era hundar"-tråden, så skulle jag vilja veta hur er hund/era hundar reagerar första gången de är på något ställe - t.ex. om ni...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: Meibla
·
L
Övr. Hund Kylie hittar roliga ställen att sova på :D Och så Frida som ser ut att snarka gott :rofl: Fast egentligen ligger...
2
Svar
26
· Visningar
1 368
Senast: LadyBlue
·
F
Övr. Hund hämta hem min valp i dag från djursjukhuset. då hon fått i sig något olämpligt. så hon har gått på kol sen i fredags. hon hade fått...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: bettysmatte
·
Övr. Hund Det kommer en del förbättringar i SKK:s grundregler 2006. Bl.a begränsar man tillåten inavel. Det blir fr.o.m 06-01-01 inte tillåtet att...
2
Svar
21
· Visningar
1 581
Senast: Duvan
·
G
Övr. Hund När jag för några dagar sedan läste om att de har klonat OS-hästen Quidam de Revel så började tankarna gå till om jag skulle kunna tänka...
Svar
12
· Visningar
847
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund :love: ta ev. bort "http://" för att se bilderna: http://hem.passagen.se/retra/xander/tomte1.JPG...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Gefjun
·
O
Övr. Hund Jag har sett en så fin hund på stan men vet inte vad det är för ras. Tänkte om någon här kunde hjälpa mig att klura ut det...? Hunden...
2
Svar
26
· Visningar
3 492
Senast: juhanna
·
K
Övr. Hund Vet inte om jag visat endel förut, men nu har jag i alla fall tagit några nya också.:) Håller på att ladda upp fler på albumet "Boris...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: karlsson
·
Övr. Hund Mulle får öroninflammation flera gånger per år i sitt ena öra (det som hänger ner, om det nu har nån betydelse) trots att jag håller...
Svar
19
· Visningar
2 736
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Det blev så! Jag förälskade mig i en liten valp så på söndag åker jag och hämtar henne! Jag har redan länkat till en bild på henne...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Benso
·
S
Övr. Hund Funderade lite på det här med lagen och om hundar biter. Vad säger egentligen lagen om: Om min hund oprovocerat går till anfall? Om...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Albatross
·
G
Övr. Hund Under helgen ska jag ta hand om en tik. Om tycke uppstår stannar hon kvar i familjen. :D :eek: Känner jag om det. Superkul! Men TRE...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hur fan kommer jag över det?! :crazy: Av många anledningar är det lite akut, jag behöver verkligen komma över detta NU! Jag blev...
2
Svar
23
· Visningar
2 089
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Till er som varit där och ställt hundar förut, jag är gröngöling! Jag fick hem papper om utställningen och det står att jag ska...
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Någon som kommer ihåg min tråd i våras där jag skrev om när vår ena hund blev attackerad och biten av en lös hund? Det visade sig ju...
2
Svar
31
· Visningar
2 085
Senast: tretjak
·
K
Övr. Hund Heej. Här kommer bilderna på Meya. Vår Cocker Spaniel valp som kom till oss den 1 december! :love: Bilderna är lite stora men men...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Minerva
·
Övr. Hund vi funderar på att börja trimma våran Ludde själva eftersom det är så långt att åka till närmaste tant :p tror mamma har koll på det...
Svar
3
· Visningar
2 141
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Syrran snackade om nån hund hon sett som hon inte vet vilken ras det är. Ansiktet påminner om en fransk bulldog, kroppen om en tax...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Hund Nu ätnligen har ja lärt mig hur man lägger in bilder :) Här har ni min älskade lilla Toudi som liten valp: här är...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 312
Senast: Gazzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar