Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Någon som fått papper från Stora Stockholm ännu? Börjar bli lite orolig för att vår anmälan inte kommit in ännu.... //Pinglan
Svar
18
· Visningar
1 018
G
Övr. Hund Ja, en del har ju fördelen av att vara väldigt populär. Har Ni många fans? Någon som har lika många som denna kille?
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Idag har ett helt år hunnit passera sedan hon lämnade oss. Jag hoppas hon har det bra där på andra sidan. Älskade Tessy...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Hund jag kommer visserligen försöka hitta någon lämplig person irl som kan hjälpa mig. Men jag frågar här också. Min hund kan inte vara...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: giowanna
·
Övr. Hund En snöig Hobbe. :D (ursäkta om bilden blev lite stor)
Svar
15
· Visningar
1 046
Senast: Minerva
·
T
Övr. Hund Eller mycket... Eller... *morr* Sven Karlssons "nya" BC är ½ år YNGRE än min hund. Den är SLCH och tvådubbel AGCH. På första...
2
Svar
27
· Visningar
1 482
Senast: Tippan
·
F
Övr. Hund imorgon ska vi åka och titta på en rottisvalp :love: jag är så glad, trodde aldrig att pappa skulle vilja ha en hund till efter att...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Frieserhäst
·
Övr. Hund Ja, HUR gör man det? Det är rena lotteriet...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 826
Senast: ejlin
·
T
Övr. Hund Jag håller på att lära hunden att han ska hämta snusdosan hos mej och lämna av den hos pojkvännen,väldigt pratiskt och vovven tycker det...
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: Tofflan
·
B
Övr. Hund Apropå hundstulen tråden. Binder ni era hundar utanför någon inrättning där ni har ett ärende? Jag har aldrig gjort det och skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 153
·
D
Övr. Hund Nu har jag äntligen hittat en sida där man kan lägga upp foton som visas direkt i tråden och blev lite sugen på en bildtråd som jag tror...
2
Svar
20
· Visningar
1 812
·
S
Övr. Hund Katt eller Hund människa?? vad är ni? och varför? kan va kul att höra hur det står till här på buke på den fronten:rofl:
2
Svar
28
· Visningar
2 381
Senast: Sassy
·
B
Övr. Hund Så nu vill jag veta vilka här som tränar/tävlar agility. Jag skulle vilja veta ltie mer om det eftersom det är något jag aldrig varit i...
Svar
10
· Visningar
1 069
Övr. Hund Våran greyhound (omplacering) har under hela sin tid hos föregående ägare inte fått sina klor klippta. Detta har lett till att han har...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: giowanna
·
Övr. Hund idag fyller nadja tre år.. har ni ngt bra tips på en tårta till henne?
Svar
2
· Visningar
584
Senast: lis1e
·
Övr. Hund Sköter ni det själva eller går ni till veterinären? Jag kan få bort på hörntänderna, men runt kindtänderna längst bak är det inte...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Gazzan
·
T
Övr. Hund Jag har hittat en bra uppfödare, eller jag tror det. När hon sedan berättade att alla tikar hon haft har blivit skendräktiga efter...
2
Svar
22
· Visningar
2 306
Senast: Duvan
·
M
Övr. Hund Eftersom de är så underbara måste de få en egen tråd! Vilka här äger/har ägt en cocker? Sätt in bilder och skriv lite om er hund...
2
Svar
34
· Visningar
4 182
Senast: Gräsfröet
·
Övr. Hund Jag ska göra ett ganska så generellt och allmänt arbete om Hundar, och allt ska få plats på en A4 sida med textstorlek 12. Jag behöver...
Svar
8
· Visningar
2 821
Senast: Jadzia
·
G
Övr. Hund Jag har funderat och funderat och funderat. Men kan inte komma på vad detta är för ras. Den påminner både om en collie och tollare. Men...
Svar
12
· Visningar
1 751
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama