Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, LPna gör ju att det blir mer tragg och mer slit. En annan som bara vill upp gör ju så att man får kanske 8 på de flesta momenten när man tränar, sen får det bära eller brista så kommer man uppåt ändå.
Det finns de som hävdar att putsa gör man i elit, det andra skyndar man sig förbi. Jag kanske lever efter den pricnipen putsar aldrig. (Men åker inte upp heller )
Men precis, man springer genom de andra.., Jag är fast besluten om att gå uppåt (men den här förgrymmade platsliggningen är min förbannelse *morr*), då skiter jag i ifall jag får ett halvt poäng över, bara jag får gå uppåt....
Jag har så dålig position... Där ryker för mycket poäng... Jag ska ta och satsa lite nu. Blir det någon förbättring så... Vill köra upp den yngre hunden till högre också nästa år. Får väl se om vi kommer med på så många prov så att det blir av... Men jag kommer inte ur högre. Hur f*n ska jag få henne över 85 cm Okej att hon är spänstig men... Hon är väl 55 själv. Det ska mycket till för att kunna nolla hoppet.
En Bc lär sig på 2:a gången
Om en bc lär sig något sitter det oftast som berget.
Och de är arbetsnarkomaner!
Det är inte konstigt att vi andra ligger lite efter när våra hundar lär sig på 5-6 försöket, glömmer lika fort och ligger mer än gärna och gassar på soffan
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.