Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här har vi massa snö nu (nån dm i alla fall :smirk: ). Lagotton är helt tokig, hon har ju inte sett snö sen förra vintern och då var hon...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: Meibla
·
S
Övr. Hund Hej. Har ni några bra tips på vad man kan göra för att hunden ska få tänka och klura lite. Har provat att gömma grejor han får leta...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund En tik i byn löper nu och vår hanhund har blivit komplett galen. Han brukar reagera när det är löp på gång bortåt byn, men aldrig såhär...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: Kaate
·
T
Övr. Hund Stavas/heter det så? Aja...Vovven han åkt sk skitkälke (hasat sej fram på rumpan) då och då dom senaste 3 dagarna :crazy: och då är det...
Svar
2
· Visningar
2 696
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Som några av er vet här så har jag nu haft en problemhund hos mig i 2 veckor. Har egentlige problem sen han varit valp, men ägarna har...
2
Svar
27
· Visningar
2 402
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min bror har en beagletik som nu är ett år gammal. Hon löpte för första gången för ca. 1 månad sedan. Idag när jag hälsade på henne så...
Svar
5
· Visningar
2 290
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Fortsättning på avsnittet om Smuggelhundar... kl.20.30 på 4:an
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Är det nån som vet om det är farligt för hundar att äta pepparkakor? Min stora vovve passade på att välta ut burken å knapra i sig dom...
Svar
8
· Visningar
11 444
Senast: falukorw
·
Övr. Hund .. när en klo är lagom lång?!:confused: Hur vet man egentligen hur mycket man ska klippa? Är livrädd för att klippa min vovves klor...
Svar
17
· Visningar
1 204
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här kommer ännu ett rop om hjälp, sist var det en stulen hund i Skåne... http://www.trandansen.se/lgh115/eros.html
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: Tippan
·
Övr. Hund På fredag ska vi eventuellt iväg och göra en magbiopsi på min älskade jycke. Han har redan gått när ännu 2½ kg på 2 veckor. Äter inget...
Svar
9
· Visningar
1 410
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Du skröt ( :angel: ) ju så mycket häromdagen om att Du hade en sådan snäll kille, som räddade fåglar och så... :D :D Han har...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Gefjun
·
D
Övr. Hund Har haft en billigare Wahl klippmaskin till min Westie, men vill nu investera i en dyrare. Vilken tycker ni är bäst? Oster, Wahl? Kan...
Svar
3
· Visningar
4 009
Senast: Doneloge
·
G
Svar
2
· Visningar
4 895
Senast: Meibla
·
G
Övr. Hund Har inte sett Dig på länge, allt väl?
Svar
1
· Visningar
636
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund ryckmetoden vid inlärning av fot? Varför? Fick idag reda på att en tränare, som jag inte trodde, använde sig av denna metod gör det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 079
Senast: Aliide
·
C
Övr. Hund Tänkte dela med mig av en bild som visar vad min hund gör när han är rastlös...
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: charmisen
·
M
Övr. Hund JAg tänkte skicka ett mail till uppfödaren och berätta hur det går. Men vad ska man skriva? Det känns så lätt att säga "Skriv om blaha...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: ChristinA
·
P
Övr. Hund Har varit mycket bilder på sisitone här så jag kände att jag kan ju inte låta bli. Bilden är några år. Det är min dotter Sarah då fyra...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Dravena
·
Övr. Hund Jag behöver lite råd. Vi (jag) har haft vår goldentik i ca en månad nu, hon är idag fem månader gammal. Hon var från början väldigt...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: fjolltroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama