Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund BERÄTTA GÄRNA OM DVÄRGPINSCHERN HUR DEN ÄR OCH SÅ... VET NI NÅGRA BRA UPPFÖDARE I NÄRHETEN AV HELSINGBORG? VILL HA EN BLACK AND...
Svar
14
· Visningar
10 676
Senast: Aningsfull
·
H
Övr. Hund Maimi förra sommaren.. Varning för att ni blir helt kära :love: ! http://media.putfile.com/PICT038918
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Hund Jag har ställt frågan till SBK, men inte fått något svar ännu, så jag provar här så länge. Om en brukshundsklubb får fler...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: Ginger
·
Övr. Hund ni som bor där - hjälp! En bekant till min mamma har fått sin hund stulen idag! "Tess" blev stulen i Kristianstad centrum kl 17:30...
2
Svar
20
· Visningar
1 666
Senast: colley
·
Övr. Hund Tips på att öva inkallning vill jag ha! Har en hund, som iofs är en omplacering som jag inte haft så länge, han fungerar bra med alla...
Svar
11
· Visningar
2 187
Senast: YorkWann
·
Y
Övr. Hund Undrar om det är nån som ska dit? Jag ska dit både lördag & söndag!:rofl: Men jag undrar om det nån som har varit där innan & vad ni...
Svar
6
· Visningar
743
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Problemen började för 3-4 veckor sedan. Han har annars alltid sovit hela natten, från det att jag gått och lagt mig tills det att...
Svar
3
· Visningar
2 034
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Vad ska man tänka på om man ska ta med sig hunden till Irland? Vilka vacciner ska den ha? Brukar det vara problem att ta med hund mellan...
Svar
4
· Visningar
1 744
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Får man starta en ny tråd om vilken hund som passar mig?:angel: Har läst i böcker, pratat med hundägare, varit på utslällningar, men...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: mallan
·
Övr. Hund Han var verkligen in guds vackarste skapelse men lite charmig ändå ;) Värd att nämnas är han iaf. Sam
Svar
10
· Visningar
1 361
Senast: Minerva
·
N
Övr. Hund HJÄLP!! Kan ni hjälpa mej att förstå varför man skaffar sig en fin hund som bara står i hund gård och inte får komma in. Jag har en...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: SannaBoo
·
Övr. Hund Kom hem från vet precis, har haft våran valp i en vecka och tyckt att han gått konstigt med ena bakbenet så idag var vi inne och kollade...
Svar
19
· Visningar
1 361
R
Övr. Hund Någon annan än jag som tänker kolla på Kalla fakta ikväll 20:30? http://www.tv4.se/424419.html
2
Svar
38
· Visningar
3 087
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Min hund gillar paraffinolja. Och hon var förstoppad förut och det blev kvar olja efter det. Nu har hon visat lite tecken på att ha ont...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Min jycke är en liten tjyyyv! Han kan ligga och sova i soffan eller sängen eller korgen eller vart somhelst och så råkar han vakna...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Sablar22
·
G
Övr. Hund Jag måste bara få berätta hur glad jag är idag! Vi har gått en "nybörjarkurs" med vår 6-åriga dobermanntik som vi har tagit över. Vi har...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hur fungerar det ni som har mer än en hund? Hur många har ni? Köpte ni hundarna samtidigt? Om nej, hur reagerade den första hunden? Vad...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Hot Shot
·
M
Övr. Hund Nu har jag hämtat hem honom. Min lille Demon. 8 veckor gammal :D Sötnos :love: Länken
Svar
17
· Visningar
1 190
Senast: Matiz
·
Övr. Hund Vilken hundras tror ni skulle passa mig? Vill ha en hund som tycker det är roligt att bli aktiverad med olika saker typ agility m.m...
2
Svar
21
· Visningar
1 538
Senast: millansnillan
·
G
Övr. Hund Har läst att det är bra att börja med den medans hunden är valp. Vad behöver jag? Apportbock eller apportpinnar? När används vad? Vilket...
2
Svar
26
· Visningar
1 953
Senast: Gefjun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar