Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund http://www.gibsondog.com <--- gå in på den.. hans hemsida, där kan man se på filmklipp o höra när han "säger" I love you.. ;D
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Minime
·
S
Övr. Hund Hittade bilder på min hund och hans polare Arvid. Dessa två avgudar varandra trots att dom har vänner av sin egen sort.
Svar
18
· Visningar
1 211
S
Övr. Hund Hur kunde du? När jag var valp, underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och...
2
Svar
22
· Visningar
2 105
Senast: HoppFantasten
·
G
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon som har tips om något man kan ge till gammal hund för dess leder osv..? Vet att man kan ge gurkmeja till...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: giowanna
·
Övr. Hund någon som har en dvärgpincher? har hört att dom är duktiga brukshundar, duktiga på agility och lydnad och spår.. funderar på en...
Svar
10
· Visningar
1 145
Senast: giowanna
·
X
Övr. Hund Hur gammal bör valpen vara när man går valpkurs? 4 månader? 5? Jag har en 11 veckors valp hemma :love: och än så länge är det ju...
Svar
1
· Visningar
1 022
V
Övr. Hund Hur klarar sig en hund med ett öga. Träffade en i dag, fick en pinne i ögat så dom fick ta bort det. Läskigt
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Ämelie
·
C
Övr. Hund Jag söker efter ett halsband till min AB. Inte lätt att hitta ett BRETT läderhalsband..Minst 5 cm, Nästan 60 cm långt. Och hur kul är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 422
Senast: Raven
·
M
Övr. Hund Hej hundfolk! Vill bara visa en bild på min kära hund på fest :D
Svar
6
· Visningar
854
Senast: miiblomman
·
Övr. Hund Jag har kommit fram till att jag faktiskt gillar att gå ut med hunden!:eek: Missförstå mig rätt nu, innan Izor kom in i vårt liv rörde...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Min fars sambo är nu hundsugen igen. Hon har gått ner i tid opå sitt jobb och bor på landet så de känner att det är läge på en hund...
Svar
6
· Visningar
1 158
Övr. Hund Redan förra året, när vår lille parvel bara var precis 12 veckor gammal så anmälde jag honom till MH:t. Rasklubben var arrangör och...
Svar
15
· Visningar
951
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Frågan är precis som rubriken - vad ska en 7-månaders unghund kunna enligt er? Mina föräldrar håller tyvärr just nu på och grälar om...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Haha knäppte lite kort i förrgår på vovvsingarna:love: Charlie Nicke FÖRE EFTER Sen blev det lite kallt, då...
2
Svar
23
· Visningar
1 519
Senast: vimz
·
Övr. Hund Stort grattis till mej!!!! :) Jag är så glad över att jag aldrig skrikit och gapat och tjatat på min hund. För idag när jag...
2
Svar
29
· Visningar
1 703
Senast: lady_vip
·
G
Övr. Hund Tror Ni att det gick bra? Jajamen, henne litar jag på i våt och torrt. MEN idag skrattade jag som aldrig förr. :D Jag hade...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Grana
·
Övr. Hund .. min far bad mig precis om att ringa och tinga en valp. Uppfödaren till vår nuvarande vovve (collie) planerar valpar i vår (enligt...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: replica
·
Övr. Hund Jag släppte ut Shumba lös på tomten, för att springa och rasta av sig i skogen. Själv stannade jag kvar inne i värmen. Efter en...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Hund Jag träffade en förra sommaren. Så pussig och lugn, men samtidigt lekfull och rejäl. Man fick vara lite extra tydlig med vad man ville...
Svar
11
· Visningar
3 244
Senast: Bellatrix
·
P
Övr. Hund Viste inte vart jag skulle starta tråden så gjorde de här.. Jag undrar bara hur man får in bilder på sitt inlägg? Alltså om man kan ta...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: prelude
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama