Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår när vi gick och la oss hela gänget (jag, sambon och hundarna) betedde sig min vanligtvis kvällströtta dvärgpinscher ytterst...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: LadyBlue
·
Övr. Hund Hej. Nu är jag kluven, jag har alltid trott att JAG som hundägare ALLTID är ersättningskyldig om min hund gör ngt,även vid inbrott...
Svar
13
· Visningar
1 793
Senast: millansnillan
·
M
Övr. Hund tycker någon att det rätt eller fel med kläder på hundar??:bump:
2
Svar
25
· Visningar
1 628
Senast: YellowGiraff
·
Övr. Hund hugins bror munin var hos oss i helgen. de busade hela dagen. på kvällen kunde munin inte gå. han hade så himla ont i höfterna, han...
Svar
5
· Visningar
843
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Min älskling har feber, och vill inte äta. Sedan idag. Han har legat och tryckt i sängen tillsammans med mig (som har halsont/hög...
Svar
4
· Visningar
918
E
Övr. Hund Sydkorea försöker göra det lagligt att äta hund igen. Redan nu slaktas miljontals vovvar illegalt. Går lagen igenom kommer ännu fler...
2
Svar
38
· Visningar
2 520
Senast: scotty
·
Övr. Hund Nu har vi bestämt oss för att iallafall byta foder till Atlaz, trots att han inte fyllt 1 år ännu. Anledningen är den att kroppen...
2
Svar
27
· Visningar
3 652
Senast: Calazirya
·
D
Övr. Hund Jag behöver RÅD. Zingo älskar att springa efter vilt, ja han kan ta vilket djur som helst som råkar befinna sig framför näsan på honom...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur får jag henne att sluta? När jag har henne kopplad kan hon ju inte sticka efter, men när hon skäller åt cykeln och dom passerar och...
2
Svar
20
· Visningar
4 453
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hej alla glada!:D Arne blev etta, men inget HP. Han kom etta BARA för att han var ensam i klassen... Personligen tyckte jag domaren...
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Min lilla Elektra har fått lite problem med höger öga så nu är vet.besök inbokat i eftermiddag. Håll tummarna för oss att det inte är...
Svar
16
· Visningar
824
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Hostar och harklar sig och skäller inte. Men äter och dricker som vanligt. Tänkte att han kanske har blivit förkyld? Blir hundar...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Mount Never Rest
·
T
Övr. Hund jag har aldrig fått svar på mig fråga, så nu försöker jag här :D om jag blir misshandlad/slagen när jag har med min hund (tex på...
Svar
12
· Visningar
1 208
Senast: dannilall
·
T
Övr. Hund Jag har ett litet problem.. Min hund, som är 4 år. Är jätte jobbigt när det kommer folk hem till mig och min kille. Som hon inte känner...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: Therese_19
·
Övr. Hund Här kommer de som jag lovade. Nu är han ca 4 1/2 månad.
2
Svar
32
· Visningar
1 914
Senast: miiblomman
·
Övr. Hund vilken mat skulle ni rekomendera till en irländsk setter som fått lite skorv i huden, och som börjat klia sig. Nu får han eukanuba, och...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej! Tänkte bara höra om det kanske finns någon som har erfarenheter av de olika medicinerna som finns för detta.? Min hund har nu...
Svar
2
· Visningar
4 197
R
Övr. Hund Jag håller på och letar efter en lämplig hundras till mej och har fastnat lite för dalmatiner. Jag har bara träffat en dalmatiner "i...
Svar
16
· Visningar
2 032
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Att slicka sina sår. Ja det gör hundarna väl för att få dem rena?? Men hur kan de låta det gå till sådan överdrift att det hindrar...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: LIA
·
S
Övr. Hund tittade på terrier raser som ska ställas i Stockholm. Men jag hittade inte Tibetansk Terrier. Hittade inte heller någon rasklubb...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama