Nya Nimisbilder

Sv: Nya Nimisbilder

Så oproportionelig han har blivit! Jag tyckte han var riktigt ruskigt söt i förra bildtråden du hade, men nu har han fått så stor kropp och har fortfarande ett jättelitet huvud... :D

Men det kanske rättar till sig när han blir vuxen?

(vad negativ jag känner mig :angel: )

Zlatan skrev:
lalalalalalala hör inget, ser inget. :angel:
Hi hi, det förstår jag... :D Tur att du fått så många positiva kommentarer som väger över mina negativa och elaka :devil: ;)
Zlatan skrev:
Dom ska ju se ut sådär ju. ;)
Då får jag nog tyvärr meddela att detta utseende inte till 100% går hem hos mig :o Men då är det ju åtminstone en person mindre i den potentiella kidnappa-Nimis-skaran... ;)

Måste ju förresten tillägga att alla bilderna jag sett på honom har varit fantastiskt fina! :) En eloge till fotografen!

Fortfarande söt !
Nu ser han ut som en förståndig lite pianospelande :p tonårspojke.

Haha :D ser han lika förståndig ut här?

DSC_3311.jpg

Senast ändrad:

Hih - nä! Men även en förståndig pianospelande pojke kan väl få sina fnatt :D

Lustig hund! Har aldrig sett nått liknande!:D Hur stor blir han? Måste vara en ovanlig ras? Ser ut som en blandning mellan boxer och chiuaua!:idea:
Men det var väldigt fina kort! Verkligen! Vad använder du för kamera?

Han kommer att väga ca 2,5-3,5 kilo när han är "klar". Han är en Petit Brabancon. Jag tror du kan hitta info här www.vovve.net

Kameran är en Nikon. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 534
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama